Інституційний репозитарій ЗНУ

Інформаційні технології в маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, Микола Миколайович
dc.contributor.author Терент'єва, Наталья Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-10-22T06:52:29Z
dc.date.available 2021-10-22T06:52:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5266
dc.description Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Інформаційні технології в маркетингу : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг". Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 48 с. uk
dc.description.abstract UA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни "Інформаційні технології в маркетингу" (тематику, короткі теоретичні відомості, методику розв’язання задач із прикладами й поясненнями, порядок виконання практичних робіт, завдання до практичних робіт, питання для закріплення та актуалізації знань). Для унаочнення методики виконання практичних робіт із використанням вбудованих функцій Excel запропоновано необхідну кількість таблиць і рисунків. Визначення основних термінів і понять курсу наведено у глосарії. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг". uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject методичні рекомендації uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject маркетинг uk
dc.title Інформаційні технології в маркетингу uk
dc.type Методичні вказівки uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу