Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, Микола Миколайович
dc.contributor.author Терент'єва, Наталья Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-10-22T08:02:07Z
dc.date.available 2021-10-22T08:02:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5271
dc.description Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Міжнародний маркетинг : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 25 с. uk
dc.description.abstract UA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни «Міжнародний маркетинг» (тематику, порядок виконання та завдання до практичних занять, питання для закріплення та актуалізації знань). Визначення основних термінів і понять курсу лабораторних занять. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject міжнародний маркетинг uk
dc.subject методичні рекомендації uk
dc.title Міжнародний маркетинг uk
dc.type Методичні вказівки uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу