Інституційний репозитарій ЗНУ

Оцінка ефективності маркетингових рішень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, Микола Миколайович
dc.contributor.author Кендюхов, Олександр Володимирович
dc.contributor.author Терент'єва, Наталья Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-10-22T08:33:07Z
dc.date.available 2021-10-22T08:33:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5273
dc.description Кендюхов О. В., Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Оцінка ефективності маркетингових рішень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 34 с. uk
dc.description.abstract UA : У виданні подано зміст практичних занять із дисципліни «Оцінка ефективності маркетингових рішень» (тематику, теорія та актуалізація завдання практичних занять). Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject методичні рекомендації uk
dc.subject оцінка ефективності uk
dc.subject маркетингові рішення uk
dc.title Оцінка ефективності маркетингових рішень uk
dc.type Методичні вказівки uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу