dc.contributor.author |
Іванов, Микола Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Кендюхов, Олександр Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Терент'єва, Наталья Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-22T08:33:07Z |
|
dc.date.available |
2021-10-22T08:33:07Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5273 |
|
dc.description |
Кендюхов О. В., Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Оцінка ефективності маркетингових рішень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 34 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : У виданні подано зміст практичних занять із дисципліни «Оцінка ефективності маркетингових рішень» (тематику, теорія та актуалізація завдання практичних занять).
Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
методичні рекомендації |
uk |
dc.subject |
оцінка ефективності |
uk |
dc.subject |
маркетингові рішення |
uk |
dc.title |
Оцінка ефективності маркетингових рішень |
uk |
dc.type |
Методичні вказівки |
uk |