dc.contributor.author |
Іванов, Микола Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Терент'єва, Наталья Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-28T05:25:26Z |
|
dc.date.available |
2021-10-28T05:25:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5274 |
|
dc.description |
Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Цифровий маркетинг : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми
«Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 19 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни «Цифровий маркетинг» (тематику, порядок виконання та завдання до лабораторних занять, питання для закріплення та актуалізації знань). Визначення основних термінів і понять курсу в лабораторних занять.
Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
цифровий маркетинг |
uk |
dc.subject |
методичні рекомендації |
uk |
dc.title |
Цифровий маркетинг |
uk |
dc.type |
Методичні вказівки |
uk |