Короткий опис(реферат):
UA : У виданні подано зміст практичних занять із навчальної дисципліни «Маркетинг»: плани вивчення тем і методичні рекомендації до опрацювання кожного питання, перелік ключових термінів і понять для обов’язкового засвоєння. Для діагностики рівня засвоєння знань запропоновано тестові завдання й питання для самоконтролю, для набуття необхідних умінь і навичок – практичні завдання. Визначення основних термінів і понять наведено у глосарії.
Навчально-методичне видання адресоване здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг».
Опис:
Малтиз В. В. Управлінська діяльність підприємства : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми
«Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 52 с.