Інституційний репозитарій ЗНУ

Вдосконалення системи управління маркетингом мережі магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драгнєва, Антоніна Геннадіївна
dc.date.accessioned 2021-12-02T13:44:21Z
dc.date.available 2021-12-02T13:44:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5282
dc.description Драгнєва А. Г. Вдосконалення системи управління маркетингом мережі магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета роботи полягає у з’ясуванні особливостей системи управління маркетингом мережі магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра» та розгляді напрямів її вдосконалення. Об’єктом кваліфікаційної роботи є система управління маркетингом мережі магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра». Предметом дослідження є маркетингові інструменти просування продукції мережі магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра» у сучасних умовах ринкового становища України. Методи дослідження. У процесі дослідження шляхів вдосконалення системи управління маркетингом мережі магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра» застосовувалися: методи економічного і статистичного аналізу, групування, метод порівняння, метод експертних оцінок. Результати дослідження було прийнято до розгляду мережею магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра» для забезпечення вдосконалення системи управління маркетингової діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of the work is to clarify the features of the marketing management system of the network of retail stores "World of Leather and Fur" and to consider areas for improvement. The object of the qualification work is the marketing management system of the chain of retail stores "World of Leather and Fur". The subject of the research is marketing tools to promote the products of the network of retail stores "World of Leather and Fur" in the current market situation in Ukraine. Research methods. In the process of researching ways to improve the marketing management system of the network of retail stores "World of Leather and Fur" used: methods of economic and statistical analysis, grouping, method of comparison, the method of expert assessments. The results of the study were accepted for consideration by the chain of retail stores "World of Leather and Fur" to improve the management system of marketing activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject мережа магазинів роздрібної торгівлі uk
dc.subject імпорт uk
dc.subject marketing uk
dc.subject competitiveness of the enterprise uk
dc.subject return of retail stores uk
dc.subject import uk
dc.title Вдосконалення системи управління маркетингом мережі магазинів роздрібної торгівлі «Світ шкіри та хутра» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу