Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингова програма досягнення конкурентоспроможних позицій ПАТ «ЗОЖК»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дегтярьова, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-12-06T05:53:14Z
dc.date.available 2021-12-06T05:53:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5296
dc.description Дегтярьова А. О. Маркетингова програма досягнення конкурентоспроможних позицій ПАТ «ЗОЖК» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних аспектів формування товарних стратегій підприємства на основі портфельного аналізу. Об’єкт дослідження: товарна політика, продукція ПАТ «Запорізький оліяжиркомбінат». Мета роботи – визначення шляхів вдосконалення продукції, формування товарної стратегії ПАТ «ЗОЖК» на підставі проведеного аналізу, порівняння його з конкурентом, проаналізувати зарубіжний ринок, визначити шляхи вдосконалення товарної політики підприємства. Методи дослідження: описовий, аналітичний, статистичний, моделювання, розрахунковий, логічного узагальнення, моделювання, матричний. Інформаційною базою дослідження стали: статистична звітність Державного комітету статистики України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, навчальні посібники,періодичні українські та зарубіжні видання, матеріали Інтернет-джерел. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці рекомендацій та методичних положень, які можуть бути використані упрактичній діяльності ПАТ «ЗОЖК». Специфіка роботи – визначення місця ПАТ «ЗОЖК» на олійножировому ринку, аналізування товарних статегій матричними методами. Під час написання кваліфікаційної роботи було охарактеризовано організаційно-економічну діяльність ПАТ «ЗОЖК», оцінено товарний асортимент підприємства, визначено конкурентів олійножирової продукції. Проаналізовано товарний асортимент підприємства, досліджено вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на формування асортименту, запропоновано товарні стратегії для просування підприємства на зовнійшній ринок. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці рекомендацій та методичних положень, які можуть бути використані у практичній діяльності ПАТ «ЗОЖК». uk
dc.description.abstract EN : Subject of research: a set of theoretical, methodological aspects of the formation of product strategies of the enterprise based on portfolio analysis. Object of research: product policy, products of PJSC «Zaporizhzhya Oil and Fat Plant». The purpose of the work is to determine ways to improve products, form a product strategy of PJSC «ZOZHK» on the basis of the analysis, compare it with a competitor, analyze the foreign market, identify ways to improve product policy. Research methods: descriptive, analytical, statistical, modeling, computational, logical generalization, modeling, matrix. The information base of the study was: statistical reporting of the State Statistics Committee of Ukraine, the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine, textbooks, Ukrainian and foreign periodicals, materials from Internet sources. The practical significance of the obtained results lies in the development of recommendations and methodological provisions that can be used in the practical activities of PJSC «ZOZHK». The specifics of the work - determining the place of PJSC «ZOZHK» in the oil and fat market, analysis of commodity strategies by matrix methods. During the writing of the qualification work, the organizational and economic activity of PJSC «ZOZHK» was characterized, the product range of the enterprise was evaluated, competitors of oil and fat products were identified. The commodity assortment of the enterprise is analyzed, the influence of external and internal environment factors on the formation of the assortment is investigated, commodity strategies for promotion of the enterprise on the foreign market are offered. The practical significance of the obtained results lies in the development of recommendations and methodological provisions that can be used in the practical activities of PJSC «ZOZHK». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject портфельний аналіз uk
dc.subject стратегічна зона господарювання uk
dc.subject стратегічна одиниця бізнесу uk
dc.subject матричні методи uk
dc.subject portfolio analysis uk
dc.subject strategic management zone uk
dc.subject strategic unit of business uk
dc.subject matrix methods uk
dc.title Маркетингова програма досягнення конкурентоспроможних позицій ПАТ «ЗОЖК» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу