Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування системи управління якістю послуг медичного центру ТОВ «ЮЛІС»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Христич, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-12-09T09:49:14Z
dc.date.available 2021-12-09T09:49:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5310
dc.description Христич І. О. Формування системи управління якістю послуг медичного центру ТОВ «ЮЛІС» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Богданов. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження – ТОВ «ЮЛІС». Предметом дослідження є процес формування системи управління якістю послуг медичного центру ТОВ «ЮЛІС». Методи дослідження – описовий, порівняльний, економіко-статистичний експертних оцінок, аналітичний, метод порівняння переваг, метод розстановки пріоритетів. Метою кваліфікаційної роботи магістра є вивчення та аналіз процесу системи управління якістю послуг на прикладі медичного центру ТОВ «ЮЛІС», аналіз факторів впливу на якість медичних послуг закладу, вивчення методів вдосконалення системи управління якістю обслуговування у медичному центрі та розробка шляхів її забезпечення та підвищення. Специфікою даного дослідження є вирішення наступних основних завдань: - визначені сутність та різновиди контролю в системі менеджменту; здійснено аналіз сутності категорії якість в системі надання медичних послуг; - надані основні критерії оцінки якості медичних послуг; - охарактеризовано медичний центр ТОВ «ЮЛІС»; - проаналізовано організаційне забезпечення якості надання послуг медичним центром ТОВ «ЮЛІС»; - досліджено сучасний стан якості надання послуг медичного центру ТОВ «ЮЛІС»; - віднайдені перспективні шляхи вдосконалення системи управління якістю медичних послуг ТОВ «ЮЛІС»; - визначені бустери вдосконалення системи управління якістю медичних послуг ТОВ «ЮЛІС». Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є система контролю та формування якості послуг в медичному центрі ТОВ «ЮЛІС». Предмет дослідження. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи та способи формування системи управління якістю послуг у медичному центрі ТОВ «ЮЛІС» як умови вдосконалення якості медичних послуг та обслуговування. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is ULIS LLC. The subject of the research is the process of forming the quality management system of the medical center of ULIS LLC. Research methods - descriptive, comparative, economic and statistical expert assessments, analytical, the method of comparing preferences, the method of prioritization. The purpose of the master's qualification work is to study and analyze the process of quality management system on the example of the medical center LLC "ULIS", analysis of factors influencing the quality of medical services, study methods to improve the quality management system in the medical center and develop ways to ensure and improve. The specificity of this study is to solve the following main tasks: - defined the nature and types of control in the management system; the analysis of the essence of the category of quality in the system of medical services was carried out; - the main criteria for assessing the quality of medical services are provided; - the medical center of ULIS LLC was characterized; - organizational support for the quality of services provided by the medical center of ULIS LLC was analyzed; - the current state of quality of services provided by the medical center of ULIS LLC was studied; - promising ways to improve the quality management system of medical services of ULIS LLC were found; - Boosters of improvement of the quality management system of medical services of ULIS LLC have been identified. Object of study. The object of research is the system of control and formation of quality of services in the medical center of LLC "ULIS". Subject of study. The subject of research is theoretical and practical approaches and methods of forming a quality management system in the medical center of LLC "ULIS" as a condition for improving the quality of medical services and services. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject медичний центр uk
dc.subject послуга uk
dc.subject якість послуг uk
dc.subject система якості uk
dc.subject medical center uk
dc.subject services uk
dc.subject quality of service uk
dc.subject medical services uk
dc.title Формування системи управління якістю послуг медичного центру ТОВ «ЮЛІС» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу