Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кисіль, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-12-09T13:04:02Z
dc.date.available 2021-12-09T13:04:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5311
dc.description Кисіль К. А. Використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. С. Чкан. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ». Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ». Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації продажів та маркетингу з використанням CRM-систем на прикладі ТОВ «РУШ». Методи дослідження: описовий, порівняльний, розрахунковий, балансовий, графічний. Актуальність теми даної дипломної роботи магістра полягає в тому, що система управління взаємовідносинами з клієнтами впливає безпосередньо на діяльність підприємства. За рахунок налагодження комунікації зі споживачем можна оптимізувати продажі та маркетинг. Під час виконання дипломної роботи магістра було розглянуто теоретичні аспекти використання CRM-систем. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано досвід впровадження існуючої моделі взаємодії із клієнтом та її ефективність, а також запропоновані перспективні напрямки вдосконалення відносин із клієнтом за допомогою CRM-системи для оптимізації продажів та маркетингу на досліджуваному підприємстві. Отримані результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «РУШ» в практичній діяльності для покращення комунікації зі споживачами. uk
dc.description.abstract EN : Object of research: theoretical, methodological and practical aspects of using CRM-systems to optimize sales and marketing of RUSH LLC. Subject of research: a set of theoretical, methodological and practical aspects of using CRM-systems to optimize sales and marketing of RUSH LLC. The purpose of the study: development of practical recommendations for sales optimization and marketing using CRM-systems on the example of RUSH LLC. Research methods: descriptive, comparative, calculation, balance, graphic. The relevance of the topic of this master’s thesis is that the customer relationship management system directly affects the activities of the enterprise. By establishing communication with the consumer, you can optimize sales and marketing. Theoretical aspects of the use of CRM-systems were considered during the master’s thesis. Based on the theoretical material, the experience of implementing the existing model of customer interaction and its effectiveness was analyzed, as well as promising areas for improving customer relationships using CRM-system to optimize sales and marketing at the company. The obtained results can be used by the management of RUSH LLC in practical activities to improve communication with consumers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject клієнтоорієнтованість uk
dc.subject клієнт uk
dc.subject управіння взаємовідносинами з клієнтами uk
dc.subject customer focus uk
dc.subject customer uk
dc.subject customer relationship management uk
dc.title Використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу