Інституційний репозитарій ЗНУ

Застосування STEM-технологій у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Данчук, Інна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-12-10T10:20:33Z
dc.date.available 2021-12-10T10:20:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5324
dc.description Данчук І. А. Застосування STEM-технологій у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта (Фізика)" / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 11 рисунків, 3 таблиці, 81 посилання. Об’єктом дослідження є процес навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти із застосуванням STEM-технологій. Мета дослідження: проаналізувати сучасний навчальний процес в старших класах закладів середньої освіти, визначити шлях и впровадження STEM – технологій у навчальний процес, розкрити особливості використання практичних питань реалізації елементів STEM - технологій, дослідити перспективи STEM-технологій. Методи дослідження: теоретичні: вивчення наукової літератури, сучасних педагогічних досліджень та публікацій про STEM - освіту, їх аналіз, синтез провідних ідей та формулювання власних цілей, узагальнення досвіду вчителів фізики і методистів; емпіричні: спостереження за особливостями навчального процесу в школі, де я працюю; практичне впровадження елементів STEM - технологій на уроках фізики старшої школи. Теоретична значимість дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні основних особливостей сучасної STEM - освіти: інтерактивне навчання, розвиток навичок критичного мислення, активна комунікація і командна робота, визначенню перспективних кроків впровадження STEM-технологій. Практична значимість дослідження визначається позитивними результатами застосування STEM - технологій, які впливають на розвиток учнів вмінню критично мислити, творчо вирішувати проблеми. uk
dc.description.abstract EN : The research object is the introduction the STEM-education elements to physics learning process in classes of general secondary education schools. The purpose of study: analyzing the current learning process in classes of general secondary education schools, detecting the introducing way of STEM technologies to the teaching processes, discover the feature using of STEM-technologies in practice. Research methods: theoretical: research of the scientific literature, the modern pedagogical researches and the publications about STEM education, its analysis, synthesis the modern ideas and the generation of own goals, summarize skills of both the physics teachers and physics lectors; empirical: Watching the particular qualities of learning in school where I work. Practical using the STEM technologies on the physics lessons of secondary education school. The theoretical significance of researching is in theoretical rationale common features the modern STEM education: interactive education, increment skills of critical thinking, communication and team work, detecting real ways of introducing the STEM technologies. The practical significance of the researching is detecting of the positive results of STEM technologies, which inject into the studingprocces of the pupils the critical thinking, creatively resolving problems, intelligently forming their own thoughts, describing the technology Physics teachers can study STEM technologies in the process of studying their discipline in high school classes. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject наука uk
dc.subject технології uk
dc.subject інженерія uk
dc.subject математика uk
dc.subject інноваційна методика uk
dc.subject STEM-метод uk
dc.subject STEM-проект uk
dc.subject тест-кейс uk
dc.subject science uk
dc.subject technology uk
dc.subject engineering uk
dc.subject mathematics uk
dc.subject inovatsiyna method information resources in senior school uk
dc.subject STEM-method uk
dc.title Застосування STEM-технологій у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти фізики uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу