Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика застосування цифрових ресурсів у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міхно, Олена Юріївна
dc.date.accessioned 2021-12-15T07:41:53Z
dc.date.available 2021-12-15T07:41:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5328
dc.description Міхно О. Ю. Методика застосування цифрових ресурсів у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, містить 9 рисунків, 1 таблиці, 35 джерел. Об’єкт дослідження – процес навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти. Мета дослідження: обґрунтування застосування методики використання цифрових ресурсів у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти.Методом дослідження є вивчення наукової літератури, сучасних педагогічних досліджень та публікацій про цифрові технології, їх аналіз, синтез провідних ідей та формулювання власних цілей, узагальнення досвіду вчителів фізики, спостереження та практичне впровадження даних ресурсів на уроках. Практична значущість: вчителі фізики можуть використовувати даний матеріал у процесі викладання фізики у старших класах закладів середньої освіти.У кваліфікаційній роботі розглядаються цифрові ресурси, які можна використовувати на уроках фізики в старших класах закладів загальної середньої освіти. Обґрунтовано доцільність та ефективність їх використання під час проведення уроків. Результати даних досліджень можуть бути використані для читання спецкурсів та вчителями для проведення уроків фізики. uk
dc.description.abstract EN : The research object is the process of teaching physics in the senior classes of secondary schools. The purpose of study: substantiation of the application of methods of using digital resources in the process of teaching physics in senior classes of secondary education. Research methods is the study of scientific literature, modern pedagogical research and publications on digital technologies, their analysis, synthesis of leading ideas and formulation of their own goals, generalization of experience of physics teachers, observation and practical implementation of these resources in lessons. Practical significance: physics teachers can use this material in the process of teaching physics in senior classes of secondary education. The qualification work considers digital resources that can be used in physics lessons in senior classes of general secondary education. The expediency and efficiency of their use during lessons are substantiated. The results of these studies can be used to read special courses and teachers to conduct physics lessons. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформатизація uk
dc.subject інформаційно-комунікативні технології uk
dc.subject інформаційно-цифрові ресурси uk
dc.subject методика застосування цифрових ресурсів uk
dc.subject моделі фізичних явищ uk
dc.subject навчання фізики із застосуванням цифрових ресурсів uk
dc.subject наочність з фізики uk
dc.subject information uk
dc.subject technology and communicative information uk
dc.subject digital information resources of method digital resources uk
dc.subject models of physical phenomena uk
dc.subject teaching physics using digital resources uk
dc.subject visibility pfysics uk
dc.title Методика застосування цифрових ресурсів у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу