Інституційний репозитарій ЗНУ

Критичний аналіз доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сіноренко, Сава Андрійович
dc.date.accessioned 2021-12-15T12:19:53Z
dc.date.available 2021-12-15T12:19:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5348
dc.description Сіноренко С. А. Критичний аналіз доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 11 рисунків, 3 таблиці, 40 джерел. Об’єкт дослідження – навчання фізики у старших класах закладів загальної середньої освіти. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці методики розвитку в учнів критичного мислення для аналізу доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи,а також перевірці її ефективності. Методи дослідження. Теоретичні: методи аналізу й синтезу, обробки та інтерпретації джерел; методи порівняння, аналогії, систематизації та узагальнення; емпіричні: спостереження за освітнім процесом, анкетування вчителів і учнів, методи діагностування; педагогічний експеримент; статистичні: математична обробка результатів дослідження за критерієм Вілкоксона, визначення достовірності експериментальних результатів дослідження. Теоретична значущість дослідження полягає у тому,що його результати дають основу для здійснення учнями критичного аналізу доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи. Практична значущість дослідження визначається можливі стюреалізації запропонованої методики вчителями загально освітніх шкіл завдяки розробленим комплектам відповідних методичних розробок. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the teaching of physics in the senior classes of general secondary education institutions. The purpose of the work is to theoretically substantiate and develop methods of developing critical thinking in students to analyze the available electronic content related to the course of high school physics, as well as to test its effectiveness. Research methods. Theoretical: methods of analysis and synthesis, processing and interpretation of sources; methods of comparison, analogy, systematization and generalization; empirical: observation of the educational process, questionnaires of teachers and students, methods of diagnosis; pedagogical experiment; statistical: mathematical processing of research results by Wilcoxon test, determining the reliability of experimental research results. The theoretical significance of the study is that its results provide a basis for students to critically analyze available electronic content related to high school physics. The practical significance of the study is determined by the possibility of implementing the proposed method by teachers of secondary schools due to the developed sets of relevant methodological developments. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject розвиток критичного мислення uk
dc.subject дистанційна форма навчання uk
dc.subject електронний урок uk
dc.subject електронні освітні ресурси uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject educational process uk
dc.subject development of critical thinking uk
dc.subject distance form of learning uk
dc.subject electronic lesson uk
dc.subject electronic educational resources uk
dc.subject digital comp uk
dc.title Критичний аналіз доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу