Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черкасова, Олена Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T13:14:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T13:14:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5350 | |
dc.description | Черкасова О. М. Методичні засади проведення лабораторних робіт з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 73 сторінках, 49 рисунках, 5 таблицях, має 45 джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад проведення лабораторних робіт з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад проведення лабораторних робіт з фізики за допомогою побутового обладнання та симуляторів фізичних процесів в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання симуляторів фізичних процесів та побутового обладнання можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час виконання лабораторних робіт (зокрема, за дистанційної форми навчання). | uk |
dc.description.abstract | EN : The object of study – the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of methodical bases of carrying out laboratory works on physics in establishments of general secondary education at a distance form of learning. The methods of research —analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results is the development of methodological bases of carrying out laboratory works on physics with the help of household equipment and simulators of physical processes in the conditions of distance learning. The practical significance is in methods ofperforming tasks on the equipmentdeveloped for the use of simulators of physical processes and household equipment in the educational process of physics during laboratory work (in particular, for distance learning). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | лабораторні роботи з фізики | uk |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk |
dc.subject | електронні стимулятори фізичних процесів | uk |
dc.subject | підготовчі вправи до лабораторних робіт з фізики | uk |
dc.subject | laboratory works on physics | uk |
dc.subject | distance form of learning | uk |
dc.subject | simulators of physical processes | uk |
dc.subject | preparatory exercises for laboratory works in physics | uk |
dc.title | Методичні засади проведення лабораторних робіт з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |