Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування та актуалізація системи контролю якості аудиторських послуг на ТОВ «КАПІТАЛ ГРАНД»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зубачова, Валерія Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-12-20T10:31:01Z
dc.date.available 2021-12-20T10:31:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5380
dc.description Зубачова В. І. Формування та актуалізація системи контролю якості аудиторських послуг на ТОВ «КАПІТАЛ ГРАНД» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 071 «Облік і оподаткування» / наук. керівник Н. М. Проскуріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 121 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 121 с., 3 розділи, 19 рис., 16 табл., 95 джерел. Об’єкт дослідження: є процес формування, впровадження, функціонування та удосконалення системи контролю якості надання аудиторських послуг суб’єктами аудиторської діяльності. Мета роботи: дослідити теоретико-методичні положення та розробити напрями удосконалення системи контролю якості аудиторських послуг в аудиторській фірмі в умовах змін міжнародних стандартів аудиту, які забезпечать високу довіру до результатів надання аудиторських послуг. Методи дослідження: метод логічного аналізу (при систематизації факторів, які впливають на якість результатів процесу надання аудиторських послуг та розробці критеріїв оцінки якості); метод порівняльного аналізу (при оцінці найбільш прийнятної системи контролю якості, шляхом вивчення зарубіжного досвіду); моделювання (при розробці моделі організації системи контролю якості аудиторських послуг); індукції та дедукції (для уточнення понятійного апарату якості аудиту); порівняльно-правовий (при з’ясуванні рівня регулятивних положень в системі законодавства з аудиту та контролю якості); абстракція та узагальнення (для оброблення одержаного матеріалу у процесі дослідження). Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні теоретичних, методичних і організаційних положень системи контролю якості аудиторських послуг для забезпечення інтересів користувачів в сучасних економічних умовах. У процесі дослідження отримано такі наукові результати, яким притаманна наукова новизна:  уточнено категорії «якість аудиту», як ступеню довіри користувачів аудиторських послуг до професійної, компетентної та незалежної думки аудитора стосовно достовірності інформації, яка відображена в фінансовій звітності;  розроблено документальне забезпечення процесу здійснення внутрішнього контролю за якістю надання аудиторських послуг, що формує підґрунтя для стандартизації аудиторського процесу;  удосконалено модель організації системи контролю якості аудиторських послуг, яка надає можливість визначити основні аспекти для кожного елементу системи контролю якості аудиторських послуг, що необхідно врахувати під час формуванню політики та процедур контролю якості;  визначено напрями розвитку контролю якості аудиторських послуг в Україні, зосередження уваги на яких дасть змогу підвищити рівень контролю якості аудиторських послуг на рівні суб’єктів аудиторської діяльності. За результатами дослідження вперше були запропоновані форми актуалізованих робочих документів для потреб виконання аудиторського завдання; удосконалено внутріфірмову систему організації процесу контролю якості на ТОВ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «КАПІТАЛ ГРАНД». Також рекомендовано доповнення до робочих документів з метою покращення автоматизації документування виконаного завдання з аудиту. Практичне значення отриманих результатів полягає в розробці рекомендацій щодо удосконалення системи контролю якості на аудиторській фірмі. Рекомендації, що сформульовані в роботі, спрямовані на поліпшення якості та актуалізації, значне підвищення рівня її автоматизації та аналітичності, створення наукової основи для прийняття ефективних управлінських рішень. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work contains: 121 pp., 3 sections, 19 fig., 16 tab., 95 references. Object of research: is the process of formation, implementation, operation and improvement of the quality control system of audit services provided by audit entities. Purpose: to investigate the theoretical and methodological provisions and develop ways to improve the quality control system of audit services in the audit firm in the face of changes in international auditing standards, which will ensure high confidence in the results of audit services. Research methods: the method of logical analysis (in the systematization of factors that affect the quality of the results of the process of providing audit services and the development of quality assessment criteria); method of comparative analysis (in assessing the most acceptable quality control system, by studying foreign experience); modeling (when developing a model for organizing the quality control system of audit services); induction and deduction (to clarify the conceptual apparatus of audit quality); comparative law (when clarifying the level of regulatory provisions in the system of legislation on audit and quality control); abstraction and generalization (for processing the material obtained in the research process). The scientific novelty of the obtained results is to improve the theoretical, methodological and organizational provisions of the quality control system of audit services to ensure the interests of users in modern economic conditions. In the process of research the following scientific results were obtained, which are characterized by scientific novelty:  the category of “audit quality” as a degree of trust of users of audit services to the professional, competent and independent opinion of the auditor regarding the reliability of information reflected in the financial statements was specified;  developed documentary support for the process of internal control over the quality of audit services, which forms the basis for standardization of the audit process;  the model of organization of the quality control system of audit services is improved, which provides an opportunity to determine the main aspects for each element of the quality control system of audit services, which must be taken into account when formulating quality control policies and procedures;  Areas of development of quality control of audit services in Ukraine are identified, the focus of which will allow to increase the level of quality control of audit services at the level of audit entities. According to the results of the research, for the first time forms of updated working documents for the needs of the audit task were proposed; the internal system of organization of the quality control process at LLC «CAPITAL GRAND» has been improved. It is also recommended to supplement the working documents in order to improve the automation of documenting the performed audit task. The practical significance of the obtained results is to develop recommendations for improving the quality control system at the audit firm. Recommendations formulated in the work are aimed at improving quality and updating, significantly increasing the level of its automation and analytical, creating a scientific basis for effective management decisions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject контроль якості uk
dc.subject актуалізація uk
dc.subject стандарти uk
dc.subject робочі документи uk
dc.subject команда із завдання uk
dc.subject аудиторський звіт uk
dc.subject автоматизація uk
dc.subject система uk
dc.subject організація uk
dc.subject аудит uk
dc.subject quality control uk
dc.subject updating uk
dc.subject standards uk
dc.subject working documents uk
dc.subject task team uk
dc.subject audit report uk
dc.subject automation uk
dc.subject system uk
dc.subject organization uk
dc.subject organization uk
dc.title Формування та актуалізація системи контролю якості аудиторських послуг на ТОВ «КАПІТАЛ ГРАНД» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу