dc.contributor.author |
Панасенко, Маргарита Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-21T09:34:36Z |
|
dc.date.available |
2021-12-21T09:34:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5400 |
|
dc.description |
Панасенко М. О. Медіапросування українських видань young-adult літератури : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. Г. Сіріньок-Долгарьова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 113 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Основний обсяг роботи – 113 сторінок, список використаних джерел включає 82 найменування. Об’єктом дослідження магістерської роботи є видання young-adult літератури, видані українськими видавництвами за період 2017-2020 років. Під час дослідження виявилося, що обрати книгу підліткам допомагають наступні фактори: яскраве представлення на сайті видавництва, поради друзів та знайомих, заходи медійної промоції – публікації книжкових блогерів, пости та сторіз у соціальних мережах. Молоді читачі віддають перевагу сучасним
видавництвам, які відкрито ведуть політику власного виробництва: активні у соціальних медіа, знайомлять людей з працівниками, колаборують з блогерами, проводять тематичні заходи. Новизна роботи полягає у тому, що було конкретизовано поняття «young-adult література»; уточнені вікові соціально-психологічні характеристики цільової аудиторії і особливості контенту подібних видань; систематизовані типологічні особливості видань young-adult літератури, методи медіапросування книжок українськими видавництвами; набуло подальшого розвитку вивчення динаміки розвитку вітчизняної young-adult літератури для формулювання рекомендацій щодо редакторської підготовки видань. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The main volume of work is 113 pages, the list of used sources includes 82 names. The object of research of master's work is the publication of Young-Adult literature issued by Ukrainian publishers for the period of 2017-2020. During the study, it turned out that choosing a book by adolescents help the following factors: a vivid presentation on the publishing house, advice of friends and acquaintances, measures of media promotion - publication of book bloggers, posts and sizes in social networks. Young readers prefer modern Publishers that openly conduct their own production policies: active in social media, acquaint people with employees, collapse with bloggers, conduct thematic measures. The novelty of the work is that the notion of "Young-Adult literature" was specified; Age socio-psychological characteristics of the target audience and features of content of similar editions are refined; systematized typological features of the publishers of Young-Adult literature, methods of media marketing of books by Ukrainian publishing houses; gained further development of the study of the dynamics of domestic development Young-Adult Literature to formulate editorial preparation recommendations. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
медіапросування |
uk |
dc.subject |
young-adult література |
uk |
dc.subject |
українські видавництва |
uk |
dc.subject |
підліткова література |
uk |
dc.subject |
читацький портрет |
uk |
dc.title |
Медіапросування українських видань young-adult літератури |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |