ZNU Institutional Repository

Медіапросування українських видань young-adult літератури

Show simple item record

dc.contributor.author Панасенко, Маргарита Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-12-21T09:34:36Z
dc.date.available 2021-12-21T09:34:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5400
dc.description Панасенко М. О. Медіапросування українських видань young-adult літератури : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. Г. Сіріньок-Долгарьова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 113 с. uk
dc.description.abstract UA : Основний обсяг роботи – 113 сторінок, список використаних джерел включає 82 найменування. Об’єктом дослідження магістерської роботи є видання young-adult літератури, видані українськими видавництвами за період 2017-2020 років. Під час дослідження виявилося, що обрати книгу підліткам допомагають наступні фактори: яскраве представлення на сайті видавництва, поради друзів та знайомих, заходи медійної промоції – публікації книжкових блогерів, пости та сторіз у соціальних мережах. Молоді читачі віддають перевагу сучасним видавництвам, які відкрито ведуть політику власного виробництва: активні у соціальних медіа, знайомлять людей з працівниками, колаборують з блогерами, проводять тематичні заходи. Новизна роботи полягає у тому, що було конкретизовано поняття «young-adult література»; уточнені вікові соціально-психологічні характеристики цільової аудиторії і особливості контенту подібних видань; систематизовані типологічні особливості видань young-adult літератури, методи медіапросування книжок українськими видавництвами; набуло подальшого розвитку вивчення динаміки розвитку вітчизняної young-adult літератури для формулювання рекомендацій щодо редакторської підготовки видань. uk
dc.description.abstract EN : The main volume of work is 113 pages, the list of used sources includes 82 names. The object of research of master's work is the publication of Young-Adult literature issued by Ukrainian publishers for the period of 2017-2020. During the study, it turned out that choosing a book by adolescents help the following factors: a vivid presentation on the publishing house, advice of friends and acquaintances, measures of media promotion - publication of book bloggers, posts and sizes in social networks. Young readers prefer modern Publishers that openly conduct their own production policies: active in social media, acquaint people with employees, collapse with bloggers, conduct thematic measures. The novelty of the work is that the notion of "Young-Adult literature" was specified; Age socio-psychological characteristics of the target audience and features of content of similar editions are refined; systematized typological features of the publishers of Young-Adult literature, methods of media marketing of books by Ukrainian publishing houses; gained further development of the study of the dynamics of domestic development Young-Adult Literature to formulate editorial preparation recommendations. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject медіапросування uk
dc.subject young-adult література uk
dc.subject українські видавництва uk
dc.subject підліткова література uk
dc.subject читацький портрет uk
dc.title Медіапросування українських видань young-adult літератури uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics