Інституційний репозитарій ЗНУ

Лідери думок в медійному ландшафті України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Собецька, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-21T09:48:06Z
dc.date.available 2021-12-21T09:48:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5401
dc.description Собецька Я. С. Лідери думок в медійному ландшафті України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Основний обсяг основного тексту – 60 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 50 джерел. Об'єктом дослідження є: українські лідери думок, зокрема, популярні українські блогери С.Стужук (українська Insta-мама) та рейтингові блогери, які належать до журналістської спільноти, О.Дубінський та Д.Гордон.На основі проведено опитування, ми дійшли висновку, що сучасний користувач інтернету щодня здійснює авктивний пошук цікавого і корисного для себе контенту. Інтерес до контенту лідерів думок є високим, адже аудиторія звертається до них для того, щоб розпружитись, вирішити свої проблеми або послухати чийсь досвід вирішення, отримати цікаві і корисні поради, почути інтепретацію новин від людини, думцій якої вони довіряють. Ця тенденція зростання інтересу до контенту лідерів думок, на нашу думку, буде зберігатись і надалі, тому очевидним буде висновок, що телеканали та інші медіа у сфері медійного видавництва мають залучати досвід творення каналів у соціальних медіа із цікавим і корисним контентом, який привертатиме увагу молодої аудиторії до роботи цих медіа Наукова новизна одержаних результатів полягає у комплексному аналізі діяльності лідерів думок, їхньої ролі у формуванні медіаландшафту України. Проаналізовано контент відомих українських блогерів. В роботі пропнується власне опитування аудиторії соціальних мереж, яке демострує медіавподобання аудиторії. uk
dc.description.abstract EN : The main volume of the main text is 60 pages. For the performance of the thesis, 50 sources were processed. The object of research is: Ukrainian leaders of thoughts, in particular, are popular Ukrainian bloggers S.Sujuk (Ukrainian Insta-Mama) and rating bloggers belonging to the journalistic community, O.Dubinsky and D.Gondon. Only a survey conducted, we came to the conclusion that the modern user of the Internet every day carries out an awesome search for interesting and useful for useful. selves of content. Interest in the content of the leaders of thoughts is high, because the audience appeals to them in order to solve their problems or listen to someone's experience of solving, to receive interesting and useful tips, to hear the integration of news from a person, whose thinkings are trusted. This tendency of interest in the content of the leaders of thoughts, in our opinion, will continue to be preserved, so it will be evident that TV channels and other media in the field of media publishing should involve the experience of creating channels in social media with an interesting and useful content that will attract the attention of the young people. The audience for the work of these media scientific novelty of the results obtained is the complex analysis of the activities of leaders of thoughts, their role in the formation of the Medialandshaft of Ukraine. The content of well-known Ukrainian bloggers are analyzed. In the work there is an actual survey of the audience of social networks, which demonstrates media preferences of the audience. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject лідери думок uk
dc.subject медійний ландшафт uk
dc.subject блоги uk
dc.subject медіареальність uk
dc.subject медійний простір uk
dc.subject аудиторія uk
dc.title Лідери думок в медійному ландшафті України uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу