UA : Кваліфікаційна робота – 53 сторінки, 6 таблиць, 53 літературних джерела.
Об'єкт дослідження – навчально-тренувальний процес спортсменок, які займаються акробатикою на етапі спортивного вдосконалення.
Мета дослідження – розробити методику хореографічної підготовки акробаток на етапі спортивного вдосконалення та оцінити її ефективність.
Методи дослідження: аналіз літературних даних; педагогічні спостереження; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики.
Виходячи з результатів досліджень рухової підготовленості акробаток нами розроблено зміст і методика занять хореографією на етапі спортивного вдосконалення з використанням додаткового інвентарю у вигляді еластичної стрічки. В основі побудови тренувального процесу спортсменок, були покладені певні методичні аспекти
Ґрунтуючись на отриманих результатах педагогічного експерименту, розроблена нами методика дозволила підвищити спеціально-рухову підготовленість спортсменок-акробаток на етапі спортивного вдосконалення, Порівняльний аналіз показників загальної та спеціальної фізичної підготовленості експериментальної та контрольної груп дозволив виявити достовірні (р<0,05) міжгрупові відмінності в тестах, що оцінюють координаційні здібності, статичну силу, швидкісно-силові здібності.
EN : Qualification Work – 53 pages, 6 tables, 53 literary sources.
The object of research is the educational and training process of female athletes engaged in acrobatics at the stage of sports improvement.
The aim of the study is to develop a methodology for choreographic training of acrobats at the stage of sports improvement and evaluate its effectiveness.
Research methods: analysis of literature data; pedagogical observations; pedagogical testing; pedagogical experiment; methods of Mathematical Statistics.
Based on the results of research on the motor readiness of acrobats, we have developed the content and methodology of choreography classes at the stage of sports improvement using additional equipment in the form of an elastic band. The construction of the training process of female athletes was based on certain methodological aspects
Based on the obtained results of the pedagogical experiment, the method developed by US allowed to increase the special-motor readiness of Acrobat athletes at the stage of sports improvement, a comparative analysis of indicators of general and special physical fitness of the experimental and control groups allowed to identify reliable (p<0.05) Intergroup differences in tests that assess coordination abilities, static strength, speed and strength abilities.