UA : Кваліфікаційна робота – 52 сторінки, 5 таблиць, 6 рисунків, 58 літературних джерел.
Об’єкт дослідження – координаційні здібності вейкбордистів 8-11 років.
Мета дослідження – експериментальне обґрунтування комплексу вправ для розвитку координаційних здібностей дітей 8-11 років, які займаються вейкбордингом.
Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури; контрольні випробування; педагогічний експеримент; метод математико-статистичної обробки даних.
Розроблено комплекс для розвитку координаційних здібностей дітей 8-11 років, які займаються вейкбордингом, що складається з вправ із застосуванням спеціального спортивного інвентарю (баланс-борд, SUP-дошка) та ігрових завдань.
Дослідно-експериментальним шляхом обґрунтована ефективність комплексу запропонованих вправ.
Результати контрольного тестування в кінці педагогічного експерименту відображають позитивні зрушення рівня розвитку координаційних здібностей вейкбордистів. Достовірні зміни були зареєстровані у всіх запропонованих тестах у учасників експериментальної групи.
Отримані нами дані показують, що застосування нових вправ сприяє розвитку координаційних здібностей у вейкбордистів 8-11 років. Більшою мірою розвивається загальна спритність і статична координація, в меншій – стійкість вестибулярного апарату.
EN : Qualification work - 52 pages, 5 tables, 6 figures, 58 literary sources.
The object of research is the coordination abilities of wakeboarders aged 8-11 years.
The aim of the study is to experimentally substantiate a set of exercises for the development of coordination abilities of children aged 8-11 years who are engaged in wakeboarding.
Research methods: analysis of scientific and methodological literature; control tests; pedagogical experiment; method of mathematical and statistical data processing.
A complex has been developed for the development of coordination abilities of children aged 8-11 who are engaged in wakeboarding, consisting of exercises using special sports equipment (balance board, SUP board) and game tasks.
The effectiveness of the set of proposed exercises is experimentally justified.
The results of the control test at the end of the pedagogical experiment reflect positive changes in the level of development of coordination abilities of wakeboarders. Significant changes were recorded in all proposed tests in the participants of the experimental group.
Our data show that the use of new exercises contributes to the development of coordination abilities in wakeboarders aged 8-11 years. To a greater extent, General Dexterity and static coordination develop, to a lesser extent – stability of the vestibular apparatus.