Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування думок споживачів контенту інфлюенсерами у Instagram

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцків, Анна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-12-22T08:53:25Z
dc.date.available 2021-12-22T08:53:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5439
dc.description Яцків А. І. Формування думок споживачів контенту інфлюенсерами у Instagram : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Обсяг основного тексту: 71 сторінка. Кількість використаних джерел – 86. Об’єктом дослідження є публікації в мережі Instagram лідерів думки, бренд-амбасадорів як спеціалістів із просування брендів. У ході дослідження ми розкрили основні етапи стратегії інфтегрованих фахових комунікацій. Визначили, що їхнє планомірне дотримання забезпечить досягнення основних цілей компанії. Наукова новизна: полягає в аналізі методів формування думок споживачів контенту зарубіжного та українського ринків, розроблених рекомендаціях, повне чи часткове впровадження яких дозволить побудувати ефективну комунікацію, закріпить лояльне ставлення, а також підвищить конкурентоспроможність компанії. uk
dc.description.abstract EN : Basic text volume: 71 Page. The number of sources used is 86. The object of research is the publication on the Instagram Leaders of Thoughts, Brand Ambassadors as brand promotion specialists. In the course of the study, we revealed the main stages of the infeletical strategy professional communications. Determined that their planning compliance will ensure achieving the company's main goals. Scientific novelty: consists in analyzing methods for forming thoughts Consumers of the content of foreign and Ukrainian markets developed Recommendations, full or partial implementation of which will build Effective communication secure loyal attitude as well as enhancing Competitiveness of the company. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject блогосфера uk
dc.subject лояльність аудиторії uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject інфлюенсмаркетинг uk
dc.subject інфлюенсери uk
dc.subject лідери думок uk
dc.title Формування думок споживачів контенту інфлюенсерами у Instagram uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу