Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Брусенко, Надія Леонідівна
dc.date.accessioned 2021-12-22T12:40:11Z
dc.date.available 2021-12-22T12:40:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5460
dc.description Брусенко Н. Л. Формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження – педагогічні умови формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів. Мета дослідження: наукове обґрунтування комплексу педагогічних умов, що забезпечують формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів. В роботі проаналізовано теоретичні основи дослідження феномену педагогічної відповідальності у філософській, психологічній та педагогічній науках; визначено та схарактеризовано складові педагогічної відповідальності вчителя початкової школи; обґрунтовано педагогічні умови формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів; експериментально перевірено ефективність визначених педагогічних умов та розроблено методичні рекомендації з формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 100 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. The object of research is the process of professional training of future primary school teachers. The subject of research - pedagogical conditions for the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers. The purpose of the study: scientific substantiation of a set of pedagogical conditions that ensure the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers. The work analyzes the theoretical foundations of the study of the phenomenon of pedagogical responsibility in the philosophical, psychological and pedagogical sciences; identified and characterized the components of pedagogical responsibility of primary school teachers; the pedagogical conditions for the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers are substantiated; the effectiveness of certain pedagogical conditions was experimentally tested and methodological recommendations for the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers were developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject формування uk
dc.subject педагогічна відповідальність uk
dc.subject майбутні учителі початкових класів uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject formation uk
dc.subject pedagogical responsibility uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.subject professional training uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу