Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток критичного мислення молодших школярів шляхом інтегрованого навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дмитренко, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:00:17Z
dc.date.available 2021-12-28T11:00:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5579
dc.description Дмитренко М. О. Розвиток критичного мислення молодших школярів шляхом інтегрованого навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку критичного мислення молодших школярів. Предмет дослідження: методика розвитку критичного мислення молодших школярів шляхом інтегрованого навчання. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку критичного мислення учнів молодших класів шляхом інтегрованого навчання. В роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми та уточнено сутність поняття «критичне мислення»; обґрунтовано особливості формування розвитку критичного мислення учнів 4 класу засобом інтегрованого навчання; розроблено та перевірено ефективність розробленої методики розвитку критичного мислення молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 71 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: the process of developing critical thinking of younger students. Subject of research: methods of developing critical thinking of primary school students through integrated learning. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of methods of developing critical thinking of junior students through integrated learning. The paper clarifies the state of the research problem and clarifies the essence of the concept of "critical thinking"; the peculiarities of forming the development of critical thinking of 4th grade students by means of integrated learning are substantiated; the efficiency of the developed technique of development of critical thinking of junior schoolchildren is developed and checked. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject critical thought uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject pedagogical terms uk
dc.subject primary education uk
dc.title Розвиток критичного мислення молодших школярів шляхом інтегрованого навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу