Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування концепції маркетингу соціальних послуг в умовах інформатизації, інтелектуалізації та Інтернет-економіки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименюк, Марина Юріївна
dc.contributor.author Максименюк, Марина Юрьевна
dc.contributor.author Maksimenyuk, Marina
dc.date.accessioned 2018-03-23T08:02:45Z
dc.date.available 2018-03-23T08:02:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Максименюк, М. Ю. Формування концепції маркетингу соціальних послуг в умовах інформатизації, інтелектуалізації та Інтернет-економіки / М. Ю. Максименюк // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 67 (2016). - C. 182 - 191 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/557
dc.description.abstract UA : В статті з’ясовано умови формування концепції маркетингу соціальних послуг; виділено складові компоненти концепції маркетингу соціальних послуг; накреслено шляхи і напрями підвищення ефективності концепції маркетингу соціальних послуг в умовах інформатизації та інтелектуалізації, які є основою формування інтернет-економіки; представлено аналіз розвитку концепції маркетингу соціальних послуг в умовах інтернет- економіки, що сформувалася на основі інформатизації та інтелектуалізації. Зроблено висновок, що сучасна концепція соціального маркетингу виступає важливим і принципово новим підходом до урегулювання соціальних змін і соціальних процесів у демократичному, ринковому суспільстві. Її можна пролонгувати на сферу державного та регіонального управління, організації політичної діяльності тощо. uk
dc.description.abstract RU : В статье выяснены условия формирования концепции маркетинга социальных услуг; выделены составляющие компоненты концепции маркетинга социальных услуг; начерчены пути и направления повышения эффективности концепции маркетинга социальных услуг в условиях информатизации и интеллектуализации, которые есть основой формирования интернет-экономики; представлен анализ развития концепции маркетинга социальных услуг в условиях интернет-экономики, которые сформировались на основе информатизации и интеллекутализации. Сделан вывод, что современная концепция социального маркетинга выступает важным и принципиально новым подходом к урегулированию социальных изменений и социальных процессах в демократическом, рыночном обществе. Ее можно пролонгировать на сферу государственного и регионального управления, организации политической деятельности. uk
dc.description.abstract EN : In the article it is conditions of the formation of the concept of social marketing services; selected components of the concept of social marketing services; plotted ways and directions of increase of efficiency of marketing concepts of social services in terms of informatization and intellectualization, which are the basis of the formation of the Internet economy; plotted ways and directions of increase of efficiency of marketing concepts of social services in terms of informatization and intellectualization, which are the basis of the formation of the Internet economy;. Concluded that the modern concept of social marketing serves important and fundamentally new approach to the settlement of social change and social processes in a democratic, market-based society.стві. You can roll over on State and regional administration, the Organization of political activity etc uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject маркетинг соціальних послуг uk
dc.subject концепція uk
dc.subject інформатизація uk
dc.subject інтелектуалізація uk
dc.subject інтернет-економіка uk
dc.subject маркетинг социальных услуг uk
dc.subject концепция uk
dc.subject информатизация uk
dc.subject интеллекутализация uk
dc.subject интернет-экономика uk
dc.subject marketing of social services uk
dc.subject concept uk
dc.subject informatization uk
dc.subject intellectualization uk
dc.subject internet economy uk
dc.title Формування концепції маркетингу соціальних послуг в умовах інформатизації, інтелектуалізації та Інтернет-економіки uk
dc.title.alternative Формирование концепции маркетинга социальных услуг в условиях информатизации, интеллектуализации и интернет-экономики uk
dc.title.alternative The formation of the marketing concepts of social services in terms of informatization and intellectualization and internet economy uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу