Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами ігрових навчальних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дрига, Ольга Андріївна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:09:31Z
dc.date.available 2021-12-28T11:09:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5580
dc.description Дрига О. А. Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами ігрових навчальних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 94 джерела. Об’єкт дослідження: соціальна компетентність молодших школярів. Предмет дослідження: формування соціальної компетентності молодших школярів засобами ігрових навчальних технологій. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів засобами ігрових начальних технологій. В роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми та уточнено сутність поняття «соціальна компетність»; обґрунтувано педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів; розроблено модель формування соціальної компетентності учнів початкових класів засобами ігрових навчальних технологій. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 94 sources. Object of research: social competence of junior schoolchildren. Subject of research: formation of social competence of junior schoolchildren by means of game educational technologies. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of preparation of future primary school teachers for the formation of social competence of primary school students by means of game primary technologies. The paper clarifies the state of the research problem and clarifies the essence of the concept of "social competence"; the pedagogical conditions of formation of social competence of junior schoolchildren are substantiated; the model of formation of social competence of pupils of initial classes by means of game educational technologies is developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject професіонал uk
dc.subject соціальна компетентність uk
dc.subject ігрові навчальні технології uk
dc.subject competence uk
dc.subject professional uk
dc.subject social competence uk
dc.subject game educational training uk
dc.title Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами ігрових навчальних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу