Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування прогностичної компетентності майбутнього викладача закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бессараб, Євгенія Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:23:19Z
dc.date.available 2021-12-28T11:23:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5581
dc.description Бессараб Є. М. Формування прогностичної компетентності майбутнього викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 9 рисунків. Перелік посилань включає 110 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування прогностичної компетентності майбутніх викладачів закладу вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови формування прогностичної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування прогностичної компетентності майбутнього викладача закладу вищої освіти. У роботі досліджено компетентісний підхід в освіті, розглянуто сутність прогностичної компетентності викладача закладу вищої освіти; визначено критерії, показники, за якими можна діагностувати рівні сформованості прогностичної компетентності майбутніх викладачів закладу вищої освіти; розроблено модель прогностичної компетентності майбутнього викладача закладу вищої освіти. Практичне значення роботи полягає в розробці та впровадженні в освітній процес методики діагностування рівнів сформованості прогностичної компетентності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 84 pages of printed text, contains 2 tables, 9 figures. The list of references includes 110 sources. Object of research is the process of forming the prognostic competence of future teachers of higher education. Subject of research: pedagogical conditions for the formation of prognostic competence of future teachers of higher education institutions. The purpose of the study: theoretical substantiation of pedagogical conditions of formation of prognostic competence of the future teacher of higher education institution. The competency approach as a priority direction of modern education development is investigated in the work; prognostic competence as a component of professional competence of a teacher of a higher education institution is analyzed; indicators, criteria, levels of formation of prognostic competence of the future teacher of higher education institution are determined; the state of formation of prognostic competence of future teachers of higher education institution is investigated and analyzed; the model of formation of prognostic competence of future teachers of higher education institutions is developed. The practical significance of the work lies in the development and implementation in the educational process of methods for diagnosing the levels of prognostic competence. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентісний підхід uk
dc.subject прогностична компетентність uk
dc.subject діагностування рівнів сформованості прогностичної компетентності uk
dc.subject модель формування прогностичної компетентності uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject forecast competence uk
dc.subject diagnosis of levels of formation of forecast competence uk
dc.subject model of competition competition uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Формування прогностичної компетентності майбутнього викладача закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу