dc.contributor.author |
Биліменко, Анна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T11:25:46Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T11:25:46Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5582 |
|
dc.description |
Биліменко А. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 106 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 3 рисунка. Перелік посилань включає 92 джерела, з них 8 – іноземною мовою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки у вищій школі. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі вищої педагогічної освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов як важливого компонента їхньої професійної культури. У роботі визначено ступінь розробленості досліджуваної проблеми у науковій літературі; з’ясовано сутність поняття соціокультурної компетентності майбутнього учителя іноземної мови; обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови; здійснено експериментальну перевірку ефективності методики реалізації педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови; розроблено рекомендації щодо формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Практичне значення одержаних результатів полягає у: розробці педагогічних умов і методики їх реалізації; розробленні та впровадженні спецкурсу «Основи формування соціокультурної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов»; розробленні рекомендацій для викладачів закладів вищої педагогічної освіти, що можуть бути використані з метою вдосконалення та підвищення ефективності формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 3 tables, 3 figures. The list of references includes 92 sources, 8 of them in foreign language. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers in the process of professional training in higher education. The object of research: is the process of training future foreign language teachers in the system of higher pedagogical education. The subject of research: pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers as an important component of their professional culture. The degree of elaboration of the researched problem in the scientific literature is determined in the work; the essence of the concept of socio-cultural competence of the future foreign language teacher is clarified; the pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers are substantiated; an experimental test of the effectiveness of the methodology for implementing the pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers; recommendations for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers have been developed. The practical significance of the obtained results is: development of pedagogical conditions and methods of their implementation; development and implementation of a special course "Fundamentals of the formation of socio-cultural competence in future teachers of foreign languages"; developing recommendations for teachers of higher pedagogical education, which can be used to improve and enhance the effectiveness of the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
міжкультурна компетенція |
uk |
dc.subject |
інтерактивне навчання |
uk |
dc.subject |
соціокультурна компетентність |
uk |
dc.subject |
соціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземної мови |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
ігрове проектування |
uk |
dc.subject |
дидактична гра |
uk |
dc.subject |
intercultural competence |
uk |
dc.subject |
interactive learning |
uk |
dc.subject |
socio-cultural competence |
uk |
dc.subject |
socio-cultural competence of future foreign language teachers |
uk |
dc.subject |
pedagogical conditions |
uk |
dc.subject |
game design |
uk |
dc.subject |
didactic game |
uk |
dc.title |
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |