ZNU Institutional Repository

Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Биліменко, Анна Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:25:46Z
dc.date.available 2021-12-28T11:25:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5582
dc.description Биліменко А. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 3 рисунка. Перелік посилань включає 92 джерела, з них 8 – іноземною мовою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки у вищій школі. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі вищої педагогічної освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов як важливого компонента їхньої професійної культури. У роботі визначено ступінь розробленості досліджуваної проблеми у науковій літературі; з’ясовано сутність поняття соціокультурної компетентності майбутнього учителя іноземної мови; обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови; здійснено експериментальну перевірку ефективності методики реалізації педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови; розроблено рекомендації щодо формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Практичне значення одержаних результатів полягає у: розробці педагогічних умов і методики їх реалізації; розробленні та впровадженні спецкурсу «Основи формування соціокультурної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов»; розробленні рекомендацій для викладачів закладів вищої педагогічної освіти, що можуть бути використані з метою вдосконалення та підвищення ефективності формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 3 tables, 3 figures. The list of references includes 92 sources, 8 of them in foreign language. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers in the process of professional training in higher education. The object of research: is the process of training future foreign language teachers in the system of higher pedagogical education. The subject of research: pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers as an important component of their professional culture. The degree of elaboration of the researched problem in the scientific literature is determined in the work; the essence of the concept of socio-cultural competence of the future foreign language teacher is clarified; the pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers are substantiated; an experimental test of the effectiveness of the methodology for implementing the pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers; recommendations for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers have been developed. The practical significance of the obtained results is: development of pedagogical conditions and methods of their implementation; development and implementation of a special course "Fundamentals of the formation of socio-cultural competence in future teachers of foreign languages"; developing recommendations for teachers of higher pedagogical education, which can be used to improve and enhance the effectiveness of the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject міжкультурна компетенція uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject соціокультурна компетентність uk
dc.subject соціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземної мови uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject ігрове проектування uk
dc.subject дидактична гра uk
dc.subject intercultural competence uk
dc.subject interactive learning uk
dc.subject socio-cultural competence uk
dc.subject socio-cultural competence of future foreign language teachers uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject game design uk
dc.subject didactic game uk
dc.title Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics