Інституційний репозитарій ЗНУ

Функціональні особливості серцево-судинної системи дітей шкільного віку залежно від темпераменту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сердюк, Поліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:28:28Z
dc.date.available 2021-12-28T11:28:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5583
dc.description Сердюк П. С. Функціональні особливості серцево-судинної системи дітей шкільного віку залежно від темпераменту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник В. Ю. Задорожня. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : У роботі 50 сторінок, 1 таблиця, 7 рисунків, було використано 61 літературне джерело, з них 3 на іноземній мові. Метою роботи було вивчення функціональних особливостей серцево-судинної системи хлопчиків шкільного віку, залежно від темпераменту. Предмет досліджень: особливості показників серцево-судинної системи хлопчиків шкільного віку, залежно від темпераменту. Об’єкт дослідження: темперамент особистості школярів. Методи досліджень: визначення темпераменту, частоти серцевих скорочень, індексу Робінсона, фізичного стану дітей за показниками коефіцієнту економічності системи кровообігу, вимірювання артеріального тиску, статистичні методи. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вперше проведена оцінка показників серцево-судинної системи у практично здорових учнів загальноосвітньої школи, з визначенням та урахуванням їх типу темпераменту. Теоретичне значення – розширення знань та уявлень про взаємозвʼязок серцево-судинної системи хлопців шкільного віку, залежно від типу темпераменту. Практичне значення полягає у тому, що отримані результати дослідження можуть використовуватися при створенні рекомендацій стосовно організації навчальної та пізанавальної діяльності учнів, а також можуть бути корисними при викладанні дисциплін фізіологічного профілю у вищих навчальних закладах. uk
dc.description.abstract EN : The paper contains 50 pages, 1 table, 7 figures, 61 literature sources, 3 of them in a foreign language. The aim of the study was to study the functional features of the cardiovascular system of school-age boys, depending on temperament. Subject of research: features of the cardiovascular system of school-age boys, depending on temperament. The object of research: features of the cardiovascular system of school-age boys, depending on temperament. Research methods: determination of temperament, heart rate, Robinson index, physical condition of children according to the coefficient of efficiency of the circulatory system, blood pressure measurement, statistical methods. The scientific novelty of the work is that for the first time the assessment of the cardiovascular system in almost healthy students of secondary school, with the definition and consideration of their temperament type. Theoretical significance - the expansion of knowledge and ideas about the relationship of the cardiovascular system of school-age boys, depending on the type of temperament. Of practical importance is that the results of the study can be used to create recommendations for the organization of educational and cognitive activities of students, and can be useful in teaching disciplines of physiological profile in higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject серцево-судинна система uk
dc.subject темперамент uk
dc.subject частота серцевих скорочень uk
dc.subject артеріальний тиск uk
dc.subject фізичний стан uk
dc.subject cardiovascular system uk
dc.subject temperament uk
dc.subject heart rate uk
dc.subject blood pressure uk
dc.subject physical condition uk
dc.title Функціональні особливості серцево-судинної системи дітей шкільного віку залежно від темпераменту uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу