Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єременко, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:33:05Z
dc.date.available 2021-12-28T11:33:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5584
dc.description Єременко В. В. Формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 104 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва. Предмет дослідження: педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка педагогічних умов формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва. В роботі з’ясовано сутність поняття «емоційно-ціннісне ставлення»; розроблено критерії та показники, виявлено рівні сформованості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 104 sources. Object of research: the process of forming the emotional and value attitude of junior students to the arts and crafts. Subject of research: pedagogical conditions of formation of emotional and value attitude of junior schoolchildren to decorative and applied arts. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of pedagogical conditions for the formation of emotional and value attitudes of younger students to the arts and crafts. The essence of the concept of "emotional and value attitude" is clarified in the work; criteria and indicators have been developed, levels of formation of emotional and value attitude of junior schoolchildren to decorative and applied arts have been revealed; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the formation of emotional and value attitudes of junior students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject формування uk
dc.subject емоційно-ціннісне ставлення uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject декоративно-прикладне мистецтво uk
dc.subject formation uk
dc.subject emotional value attitude uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject decorative-applied art uk
dc.title Формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу