Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування емоційної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головіна, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:43:12Z
dc.date.available 2021-12-28T11:43:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5586
dc.description Головіна Ю. С. Формування емоційної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження: дидактична модель формування емоційної культури майбутніх учителів початкових класів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати сутність, зміст емоційної культури вчителя початкових класів; визначити комплекс педагогічних умов, що сприяють ефективному формуванню емоційної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. В роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми та уточнено сутність поняття «емоції», «культура»; визначено зміст компонентів емоційної культури та її функції, розроблено та апробовано структурну модель емоційної культури вчителя. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 106 pages of printed text. The list of links includes 80 sources. Object of research: professional training of future primary school teachers. Subject of research: didactic model of formation of emotional culture of future primary school teachers. The purpose of the study: to theoretically substantiate the essence, content of emotional culture of primary school teachers; to determine a set of pedagogical conditions that contribute to the effective formation of emotional culture of future primary school teachers in the process of professional training. The paper clarifies the state of the research problem and clarifies the essence of the concept of "emotions", "culture"; the content of components of emotional culture and its functions are determined, the structural model of emotional culture of the teacher is developed and tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емоційна культура uk
dc.subject майбутні учителі початкових класів uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject дидактична модель uk
dc.subject emotional culture uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.subject professional training, uk
dc.subject didactic model uk
dc.title Формування емоційної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу