Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Колєснікова, Карина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-30T06:52:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-30T06:52:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5620 | |
dc.description | Колеснікова К. В. Формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти засобами тренінгових технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 96 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 96 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: самоактуалізація особистості. Предмет дослідження: процес формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність впливу тренінгових технологій на формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти. У роботі уточнено сутність самоактуалізації особистості та рівні її розвитку; розкрито особливості формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти; розглянуто технології формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти; розроблено та апробовано психолого-педагогічний тренінг формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти. Практичне значення одержаних результатів роботи полягає у можливості використання отриманих результатів: при організації ефективної підготовки студентів закладу вищої освіти до майбутньої професійної діяльності; для розробки індивідуальних програм особистісно-професійного розвитку студентів закладу вищої освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 96 pages of printed text, contains 5 tables, 1 figure. The list of references includes 82 sources. The object of the study: self-actualization of personality. Subject of research: the process of forming the need for self-actualization of students of higher education. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of training technologies on the formation of the need for self-actualization of students of higher education. The essence of self-actualization of the personality and levels of its development are specified in the work; the peculiarities of the formation of the need for self-actualization of students of higher education institutions are revealed; technologies of formation of need for self-actualization of students of higher education institutions are considered; developed and tested psychological and pedagogical training on the formation of the need for self-actualization of students of higher education institutions. The practical significance of the obtained results of work lies in the possibility of using the obtained results: in the organization of effective preparation of students of higher education institutions for future professional activity; for the development of individual programs of personal and professional development of students of higher education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | самоактуалізація | uk |
dc.subject | потреба | uk |
dc.subject | професійна самоактуалізація | uk |
dc.subject | потреба у самоактуалізації | uk |
dc.subject | потенціал особистості | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | self-actualization | uk |
dc.subject | need | uk |
dc.subject | professional self-actualization | uk |
dc.subject | the need for self-actualization | uk |
dc.subject | personality potential | uk |
dc.subject | technology | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.title | Формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти засобами тренінгових технологій | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |