Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти засобами тренінгових технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колєснікова, Карина Василівна
dc.date.accessioned 2021-12-30T06:52:12Z
dc.date.available 2021-12-30T06:52:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5620
dc.description Колеснікова К. В. Формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти засобами тренінгових технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 96 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 96 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: самоактуалізація особистості. Предмет дослідження: процес формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність впливу тренінгових технологій на формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти. У роботі уточнено сутність самоактуалізації особистості та рівні її розвитку; розкрито особливості формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти; розглянуто технології формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти; розроблено та апробовано психолого-педагогічний тренінг формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти. Практичне значення одержаних результатів роботи полягає у можливості використання отриманих результатів: при організації ефективної підготовки студентів закладу вищої освіти до майбутньої професійної діяльності; для розробки індивідуальних програм особистісно-професійного розвитку студентів закладу вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 96 pages of printed text, contains 5 tables, 1 figure. The list of references includes 82 sources. The object of the study: self-actualization of personality. Subject of research: the process of forming the need for self-actualization of students of higher education. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of training technologies on the formation of the need for self-actualization of students of higher education. The essence of self-actualization of the personality and levels of its development are specified in the work; the peculiarities of the formation of the need for self-actualization of students of higher education institutions are revealed; technologies of formation of need for self-actualization of students of higher education institutions are considered; developed and tested psychological and pedagogical training on the formation of the need for self-actualization of students of higher education institutions. The practical significance of the obtained results of work lies in the possibility of using the obtained results: in the organization of effective preparation of students of higher education institutions for future professional activity; for the development of individual programs of personal and professional development of students of higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject самоактуалізація uk
dc.subject потреба uk
dc.subject професійна самоактуалізація uk
dc.subject потреба у самоактуалізації uk
dc.subject потенціал особистості uk
dc.subject технології uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject self-actualization uk
dc.subject need uk
dc.subject professional self-actualization uk
dc.subject the need for self-actualization uk
dc.subject personality potential uk
dc.subject technology uk
dc.subject training uk
dc.title Формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти засобами тренінгових технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу