dc.contributor.author |
Макаренко, Олена Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-30T07:03:12Z |
|
dc.date.available |
2021-12-30T07:03:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5623 |
|
dc.description |
Макаренко О. В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 107 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 107 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць, 3 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі розкрито педагогічну сутність поняття «професійний саморозвиток особистості»; розкрито особливості професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти; визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; розроблено та апробовано програму професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Практичне значення дослідження полягає у розробці програми професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 107 pages of printed text, contains 12 tables, 3 figures. The list of references includes 86 sources. The purpose of the study: to scientifically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of professional self-development of future educators of preschool education. Object of research: professional training of future educators of preschool institutions. Subject of research: pedagogical conditions of professional self-development of future educators of preschool education institutions. The pedagogical essence of the concept of "professional self-development of personality" is revealed in the work; features of professional self-development of future educators of preschool education institution are revealed; determined, substantiated and experimentally tested the effectiveness of pedagogical conditions for professional self-development of future educators of preschool education; the program of professional self-development of future educators of preschool institutions has been developed and tested. The practical significance of the study is to develop a program of professional self-development of future educators of preschool education. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
розвиток |
uk |
dc.subject |
саморозвиток |
uk |
dc.subject |
професійний саморозвиток особистості |
uk |
dc.subject |
вихователь закладу дошкільної освіти |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
технологія |
uk |
dc.subject |
педагогічна технологія |
uk |
dc.subject |
development |
uk |
dc.subject |
self development |
uk |
dc.subject |
professional self-development of personality |
uk |
dc.subject |
educator of preschool education |
uk |
dc.subject |
pedagogical conditions |
uk |
dc.subject |
technology |
uk |
dc.subject |
pedagogical technology |
uk |
dc.title |
Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |