Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Макаренко, Олена Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-30T07:03:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-30T07:03:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5623 | |
dc.description | Макаренко О. В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 107 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 107 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць, 3 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі розкрито педагогічну сутність поняття «професійний саморозвиток особистості»; розкрито особливості професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти; визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; розроблено та апробовано програму професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Практичне значення дослідження полягає у розробці програми професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 107 pages of printed text, contains 12 tables, 3 figures. The list of references includes 86 sources. The purpose of the study: to scientifically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of professional self-development of future educators of preschool education. Object of research: professional training of future educators of preschool institutions. Subject of research: pedagogical conditions of professional self-development of future educators of preschool education institutions. The pedagogical essence of the concept of "professional self-development of personality" is revealed in the work; features of professional self-development of future educators of preschool education institution are revealed; determined, substantiated and experimentally tested the effectiveness of pedagogical conditions for professional self-development of future educators of preschool education; the program of professional self-development of future educators of preschool institutions has been developed and tested. The practical significance of the study is to develop a program of professional self-development of future educators of preschool education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | професійний саморозвиток особистості | uk |
dc.subject | вихователь закладу дошкільної освіти | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | технологія | uk |
dc.subject | педагогічна технологія | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.subject | self development | uk |
dc.subject | professional self-development of personality | uk |
dc.subject | educator of preschool education | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | technology | uk |
dc.subject | pedagogical technology | uk |
dc.title | Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |