Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-12-30T07:03:12Z
dc.date.available 2021-12-30T07:03:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5623
dc.description Макаренко О. В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 107 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 107 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць, 3 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі розкрито педагогічну сутність поняття «професійний саморозвиток особистості»; розкрито особливості професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти; визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; розроблено та апробовано програму професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Практичне значення дослідження полягає у розробці програми професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 107 pages of printed text, contains 12 tables, 3 figures. The list of references includes 86 sources. The purpose of the study: to scientifically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of professional self-development of future educators of preschool education. Object of research: professional training of future educators of preschool institutions. Subject of research: pedagogical conditions of professional self-development of future educators of preschool education institutions. The pedagogical essence of the concept of "professional self-development of personality" is revealed in the work; features of professional self-development of future educators of preschool education institution are revealed; determined, substantiated and experimentally tested the effectiveness of pedagogical conditions for professional self-development of future educators of preschool education; the program of professional self-development of future educators of preschool institutions has been developed and tested. The practical significance of the study is to develop a program of professional self-development of future educators of preschool education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject саморозвиток uk
dc.subject професійний саморозвиток особистості uk
dc.subject вихователь закладу дошкільної освіти uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject технологія uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject development uk
dc.subject self development uk
dc.subject professional self-development of personality uk
dc.subject educator of preschool education uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject technology uk
dc.subject pedagogical technology uk
dc.title Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу