UA : Робота викладена на 91 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Мета дослідження полягає у визначенні особливостей формування професійної компетентності майбутніх графічних дизайнерів засобами мультимедійних технологій та розробці на цій основі методичних рекомендацій. Об’єкт дослідження – процес формування професійної компетентності майбутніх графічних дизайнерів. Предмет дослідження – особливості формування професійної компетентності майбутніх графічних дизайнерів засобами мультімедійних технологій. У роботі розглянуто компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх графічних дизайнерів; досліджено візуалізацію як структурний компонент професійної компетентності майбутніх графічних дизайнерів; розглянуто педагогічні умови підвищення ефективності формування професійної компетентності майбутніх графічних дизайнерів. Практичне значення дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій щодо формування професійної компетентності майбутніх графічних дизайнерів засобами мультимедійних технологій. Матеріали дослідження можуть бути упроваджені до системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також в освітній процес закладів вищої освіти.
EN : The work is presented on 91 pages of printed text. The list of references includes 72 sources. The purpose of the research is to determine the features of the formation of professional competence of future graphic designers by means of multimedia technologies and to develop on this basis methodological recommendations. The object of research is the process of forming the professional competence of future graphic designers. The subject of research is the peculiarities of the formation of professional competence of future graphic designers by means of multimedia technologies. The competence approach in professional training of future graphic designers is considered in the work; visualization as a structural component of professional competence of future graphic designers is studied; pedagogical conditions of increase of efficiency of formation of professional competence of future graphic designers are considered. The practical significance of the study is to develop guidelines for the formation of professional competence of future graphic designers by means of multimedia technologies. Research materials can be introduced into the system of training, retraining and advanced training of teachers, as well as in the educational process of higher education institutions.