UA : В статті виконано аналіз сучасних підходів до управління охороною праці на різних
рівнях з урахуванням небезпечних ризиків на виробництві і в побуті. Це дає можливість
зниження впливу «людського фактору». Представлено замкнуту модель менеджменту
охорони праці для визначення найбільших можливих ризиків і пріоритетних напрямків
внесення коштів підприємства для зниження аварій, травм і професійних захворювань.
Наведено формули для визначення ризику. Представлена раціональна схема управління,
карта ризиків в залежності від витрат, блок-схема моніторингу, оцінка ймовірності і
параметрів небезпечних подій. Запропоновано рекомендації до плану заходів безпеки.
RU : В статье выполнен анализ современных подходов к управлению охраной труда на
различных уровнях с учетом опасных рисков на производстве и в быту. Это дает
возможность снижения влияния «человеческого фактора». Представлена замкнутая
модель менеджмента охраны труда для определения наиболее возможных рисков и
приоритетных направлений внесения средств предприятия для снижения аварий, травм и
профессиональных заболеваний. Приведены формулы для определения риска. Представлена
рациональная схема управления, карта рисков в зависимости от затрат, блок-схема
мониторинга, оценка вероятности и параметров опасных событий. Предложены
рекомендации к плану мер безопасности.
Ключевые слова: менеджмент,
УТ Ж In the article the analysis of modern approaches to labor protection management at
different levels, taking into account the dangerous risks at work and at home. This makes it possible
to reduce the influence of the "human factor". Presented closed model of labor management,
determined the major risks and priorities of the money introduction of the company to reduce
accidents, injuries and occupational diseases. Presented the formula for determining risk.
Presented the rational scheme of management, map risks depending on the cost, a block diagram of
monitoring, evaluation parameters and likelihood of hazardous events. Offered recommendations to
the security plan.
Key words: