Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Старченко, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-12-30T11:52:57Z
dc.date.available 2021-12-30T11:52:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5665
dc.description Старченко Т. В. Формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 88 джерел, з них 2 – іноземною мовою. Об’єкт дослідження – прогностичні здібності студентів педагогічних спеціальностей. Предмет дослідження – особливості формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей. Мета дослідження – вивчити особливості формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей. У роботі проаналізовано стан проблеми прогнозування в системі педагогічної освіти; розглянуто наукові аспекти формування прогностичних здібностей педагога; експериментально досліджено процес формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей; розроблено рекомендації з формування прогностичних здібностей у майбутніх учителів. Практична значущість дослідження полягає в тому, що висновки і положення можуть бути підґрунтям для проведення науково-методологічних і науково-дослідних експериментів, комплексні навчальні заняття з формування здібностей до прогнозування можна використовувати у навчальних курсах з педагогічної майстерності для студентів педагогічних спеціальностей. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 88 sources, 2 of them in foreign language. The object of research is the prognostic abilities of students of pedagogical specialties. The subject of research - features of formation of abilities to forecasting at students of pedagogical specialties. The purpose of the study is to study the peculiarities of the formation of forecasting abilities in students of pedagogical specialties. The state of the problem of forecasting in the system of pedagogical education is analyzed in the work; scientific aspects of formation of prognostic abilities of the teacher are considered; the process of formation of forecasting abilities in students of pedagogical specialties is experimentally investigated; developed recommendations for the formation of prognostic abilities in future teachers. The practical significance of the study is that the conclusions and provisions can be the basis for conducting scientific and methodological and research experiments, comprehensive training sessions on the formation of forecasting skills can be used in training courses on pedagogical skills for students of pedagogical specialties. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject прогнозування uk
dc.subject управління uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject професіоналізм діяльності uk
dc.subject прогностична діяльність uk
dc.subject професійне навчання uk
dc.subject педагогічні здібності uk
dc.subject прогностичні здібності uk
dc.subject prognostication uk
dc.subject management uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject professionalism of activity uk
dc.subject prognostic activity uk
dc.subject professional education uk
dc.subject pedagogical abilities uk
dc.subject prognostic abilities uk
dc.title Формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу