UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування критичного мислення молодших школярів. Предмет дослідження: способи та інструменти розвитку критичного мислення учнів молодшого шкільного віку. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація педагогічних умов формування критичного мислення в учнів початкової школи. У роботі окреслено основні аспекти формування критичного мислення дитини молодшого шкільного віку; охарактеризовано інструменти формування критичного мислення; експериментально перевірено ступінь використання та застосування інструментів розвитку критичного мислення в системі сучасної української освіти.
EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of links includes 50 sources. Object of research: the process of forming critical thinking of younger students. Subject of research: ways and tools for the development of critical thinking of primary school students. The purpose of the study: theoretical justification and experimental testing of pedagogical conditions for the formation of critical thinking in primary school students. The paper outlines the main aspects of the formation of critical thinking of a child of primary school age; the tools of formation of critical thinking are characterized; the degree of use and application of tools for the development of critical thinking in the system of modern Ukrainian education was experimentally tested.