Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лапезіна, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-05T07:55:50Z
dc.date.available 2022-01-05T07:55:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5726
dc.description Лапезіна М. О. Формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 109 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 104 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами. Предмет дослідження: організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу. Теоретичне значення одержаних результатів полягає в розкритті сутності педагогічної проблеми формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу. Практичне значення одержаних результатів полягає: в обґрунтуванні та експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 104 sources. Object of research: the process of forming tolerance of primary school children to children with special needs. Subject of research: organizational and pedagogical conditions for the formation of tolerance of primary school children to children with special needs. The purpose of the study: theoretical justification and experimental verification of the effectiveness of organizational and pedagogical conditions for the formation of tolerance of primary school children to children with special needs in an inclusive classroom. The theoretical significance of the results is to reveal the essence of the pedagogical problem of forming tolerance of primary school children to children with special needs in an inclusive classroom. The practical significance of the obtained results is: in substantiation and experimental verification of organizational and pedagogical conditions for the formation of tolerance of primary school children to children with special needs in an inclusive classroom. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діти з особливими потребами uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови uk
dc.subject children with special needs uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject organizational and pedagogical conditions uk
dc.title Формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу