Інституційний репозитарій ЗНУ

Застосування інноваційних технологій у навчально-тренувальному процесі гандболістів в умовах шкільної секції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, Денис Григорович
dc.date.accessioned 2022-01-05T09:11:31Z
dc.date.available 2022-01-05T09:11:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5729
dc.description Тищенко Д. Г. Застосування інноваційних технологій у навчально-тренувальному процесі гандболістів в умовах шкільної секції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 65 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 65 сторінок, 5 таблиць, 5 рисунків, 48 літературних джерела, додатки. Мета дослідження – визначити ефективність застосування інноваційних технологій у процесі підготовки хлопців для оптимізації навчально-тренувального процесу секційних занять із гандболу. Гіпотеза дослідження полягала в тому, що впровадження інноваційних засобів здатне значно підвищити продуктивність навчально-тренувального процесу секційних занять із гандболу. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес старшокласників на секційних заняттях із гандболу. Предмет дослідження – методика використання інноваційних технологій у процесі підготовки. Суб’єкт дослідження – хлопці 15-ті років Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей». Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічні дослідження, педагогічний експеримент, тестування показників фізичної та технічної підготовленості, методи математичної статистики. Протягом педагогічного дослідження констатовано доречність застосування експериментальної програми з впровадженням комплексу вправ із використанням інноваційних технологій у навчально-тренувальний процес секційних занять із гандболу, що позитивно вплинуло на фізичну та технічну підготовленість хлопців старшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : Thesis consists of 65 pages, 5 tables, 5 figures, 48 references., appendixes. The aim of the research is to determine the effectiveness of innovative technologies in the process of training boys to optimize the educational and training process of sectional handball classes. The hypothesis of the research was that the introduction of innovative tools can significantly increase the productivity of the educational and training process of sectional handball classes. The object of the research is the educational and training process of high school students in sectional handball classes. The subject of the research is the method of using innovative technologies in the preparation process. The subject of the research is 15-years-old boys of the Zaporizhzhya boarding school "Cossack Lyceum". Research methods – analysis and generalization of literature sources, pedagogical research, pedagogical experiment, testing of physical and technical fitness, methods of mathematical statistics. During the pedagogical research it was stated that it is appropriate to use an experimental program with the introduction of a set of exercises using innovative technologies in the educational process of sectional handball classes, which positively affected the physical and technical fitness of high school boys. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гандбол uk
dc.subject загальноосвітня школа uk
dc.subject фізична підготовка uk
dc.subject технічна підготовка uk
dc.subject handball uk
dc.subject secondary school uk
dc.subject physical training uk
dc.subject technical training uk
dc.title Застосування інноваційних технологій у навчально-тренувальному процесі гандболістів в умовах шкільної секції uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу