Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мороз, Олена Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T09:25:27Z | |
dc.date.available | 2022-01-05T09:25:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5730 | |
dc.description | Мороз О. Г. Формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 90 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи. Предмет дослідження: система урочної і позаурочної діяльності з формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка системи урочної і позаурочної діяльності з формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. У кваліфікаційній роботі розроблено критерії та показники, виявлено рівні сформованості ціннісних орієнтацій в учнів початкових класів; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено систему урочної і позаурочної діяльності з формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of links includes 90 sources. Object of research: the process of forming the value orientations of primary school students. Subject of research: the system of classroom and extracurricular activities for the formation of value orientations of primary school students by means of fine arts. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of the system of classroom and extracurricular activities for the formation of value orientations of primary school students by means of fine arts. In the qualification work the criteria and indicators are developed, the levels of formation of value orientations in primary school students are revealed; the system of classroom and extracurricular activities on the formation of value orientations of primary school students by means of fine arts is theoretically substantiated and experimentally tested. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | учні початкової школи | uk |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk |
dc.subject | урочна і позаурочна діяльність | uk |
dc.subject | value orientations | uk |
dc.subject | primary school students | uk |
dc.subject | fine arts | uk |
dc.subject | classroom and extracurricular activities | uk |
dc.title | Формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |