Інституційний репозитарій ЗНУ

Організація ефективної промоції фармацевтичної продукції АТ «Фармак»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гальчинський, Максим Миколайович
dc.date.accessioned 2022-01-05T10:31:22Z
dc.date.available 2022-01-05T10:31:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5749
dc.description Гальчинський М. М. Організація ефективної промоції фaрмацевтичної продукції АТ «Фармак» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 112 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 112 с., 24 рис., 15 табл., 85 джерел. Об’єктом дослідження є застосування маркетингових комунікацій в діяльность фармацевтичної компанії «Фармак». Mета кваліфікаційної роботи: є обґрунтування теоретико-методологічних основ організації маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства для підвищення його конкурентоспроможності за рахунок впровадження системи маркетингових комунікацій задля ефективного просування лікарських засобів. Методи дослідження: – описовий, порівняльний, балансовий, розрахунковий, графічний. Aктуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що найбільш рентабельною галуззю сьогодення є фармацевтична промисловість, яку слід розглядати як важливий сегмент національного ринку, для якого характерна висока конкуренція та боротьба за кожного клієнта. Здоров’я та добробут нації є одним з головних пріоритетів успішної держави. Українські фармацевтичні компанії з метою задоволення потреб споживачів намагаються розширювати асортимент, покращувати якість продукції та вдосконалювати виробництво лікарських препаратів відповідно до вимог Належної виробничої практики. Фармацевтична компанія «Фармак» повинна удосконалювати маркетингове управління підприємством за допомогою організації ефективної промоції фармацевтичної продукції, з метою задоволення потреб споживачів. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто комплекс теоретичних, науково-методичних і практичних положень На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність акціонерного товариства «Фармак», а також запропоновано шляхи ефективного використання системи маркетингових комунікацій. Oтримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом АТ «Фармак» в практичній діяльності з метою поліпшення організації маркетингової діяльністі фармацевтичного підприємства. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work: 112 p., 24 Fig., 15 chart, 85 sources. The object of research is the application of marketing communications in the activities of the pharmaceutical company "Farmak". The purpose of the qualification work: is to substantiate the theoretical and methodological foundations of the marketing activities of the pharmaceutical company to increase its competitiveness through the introduction of a system of marketing communications for the effective promotion of medicines. Research methods: - descriptive, comparative, balance, calculation, graphic. The relevance of the topic of this qualification work is that the most profitable industry today is the pharmaceutical industry, which should be considered as an important segment of the national market, which is characterized by high competition and struggle for each client. The health and well-being of the nation is one of the top priorities of a successful state. In order to meet the needs of consumers, Ukrainian pharmaceutical companies are trying to expand the range, improve product quality and improve the production of medicines in accordance with the requirements of Good Manufacturing Practice. Pharmaceutical company "Farmak" should improve the marketing management of the enterprise by organizing effective promotion of pharmaceutical products in order to meet the needs of consumers. The results obtained in the qualification work can be used by the management of JSC "Farmak" in practice to improve the organization of marketing activities of the pharmaceutical company. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject управління uk
dc.subject фармацевтична продукція uk
dc.subject лікарський засіб uk
dc.subject фармацевтичний ринок uk
dc.subject маркетингові комунікації uk
dc.title Організація ефективної промоції фармацевтичної продукції АТ «Фармак» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу