Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування організаційної культури та іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пахомов, Іван Миколайович
dc.date.accessioned 2022-01-07T07:58:45Z
dc.date.available 2022-01-07T07:58:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5846
dc.description Паxомов І. М. Формування організаційної культури та іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. Г. Воронкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 133 с. uk
dc.description.abstract UA : В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретико-методологічні засади організаційної культури та іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності. Проведено аналітико - дослідницькі виміри механізмів формування організаційної культури та іміджу підприємства (на прикладі Компанії Klion Group). Запропоновано напрями удосконалення механізмів формування організаційної культури та іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності. uk
dc.description.abstract EN : In the qualifications of the master's robot, the theoretical and methodological ambush of the organisation's culture and the image of the enterprise as an official of competitiveness has been recognized. The analytic - pre-slidnitsky vimir mechanisms of the formation of the organizational culture and the imagination of the enterprise were carried out (on the butt of the company «Klion Group»). It has been projected directly into the more sophisticated mechanisms for the formulation of organizational culture and the image of an enterprise as an official of competitiveness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject оргаізаційна культура uk
dc.subject імідж uk
dc.subject персонал uk
dc.subject місія uk
dc.subject корпоративний кодекс uk
dc.subject organizational culture uk
dc.subject image uk
dc.subject staff uk
dc.subject management uk
dc.subject mission uk
dc.subject corporate code uk
dc.title Формування організаційної культури та іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу