Інституційний репозитарій ЗНУ

Корекція порушень постави дітей молодшого шкільного віку засобами фізичного виховання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волкова, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-01-09T20:37:53Z
dc.date.available 2022-01-09T20:37:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5898
dc.description Волкова О. А. Корекція порушень постави дітей молодшого шкільного віку засобами фізичного виховання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. П. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота складається з 86 сторінок, 7 таблиць, 92 літературних джерел. Об’єкт дослідження: система донозологічної діагностики стану постави дітей молодшого шкільного віку на основі показників м’язового балансу та її корекції в процесі занять фізичними вправами. Мета дослідження – вивчення стану постави дітей 9-10 років на основі розроблених показників м’язового балансу та корекція її засобами оздоровчої гімнастики. Для вирішення поставлених завдань використовувалися наступні методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури, вивчення навчальної документації. Педагогічне дослідження (педагогічне спостереження, педагогічний експеримент). Методи математичної статистики. Апробовані в умовах річного педагогічного формувального експерименту показники стійкості функції рівноваги та асиметрії м’язового балансу рекомендовані нами в якості тестів ранньої (і що принципово важливо - донозологічної) діагностики стану сформованості постави у фронтальній площині. В фізичній підготовці дітей велику увагу приділялось загальній фізичній підготовці, застосовувались вправи з предметами (скакалки, обручі, м’ячі) та без предметів. Гармонійне поєднання вправ, спрямованих на розвиток гнучкості та сили, сприяло становленню правильного «м’язового балансу». Вправи виконувались під чіткий рахунок та музичний супровід, що також сприяло розвитку почуття ритму у дітей. Розроблена і впроваджена на уроках фізичної культури та секційних заняттях з оздоровчої гімнастики програма розвитку рухових здібностей та м’язового балансу дівчат 9-10 років, що містить елементи оздоровчої гімнастики є ефективною і може бути використана вчителями фізичної культури у практиці. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work consists of 86 pages, 7 tables, 92 references. Object of research: the system of pre-nosological diagnosis of the posture of children of primary school age on the basis of indicators of muscle balance and its correction in the process of exercise. The purpose of the study is to study the posture of children aged 9-10 years on the basis of the developed indicators of muscle balance and its correction by means of health gymnastics. The following research methods were used to solve the tasks: theoretical analysis and generalization of scientific and methodological literature, study of educational documentation. Pedagogical research (pedagogical observation, pedagogical experiment). Methods of mathematical statistics. The indicators of stability of balance function and asymmetry of muscle balance tested in the conditions of annual pedagogical formative experiment are recommended by us as tests of early (and that is fundamentally important - prenosological) diagnostics of a condition of formation of a posture in the frontal plane. In the physical training of children, much attention was paid to general physical training, exercises with objects (skipping ropes, hoops, balls) and without objects were used. The harmonious combination of exercises aimed at developing flexibility and strength contributed to the formation of the correct "muscle balance". Exercises were performed under a clear score and musical accompaniment, which also contributed to the development of a sense of rhythm in children. Developed and implemented in physical education classes and sectional classes in gymnastics, the program of development of motor skills and muscle balance of girls 9-10 years old, which contains elements of health gymnastics is effective and can be used by physical education teachers in practice. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk
dc.subject оздоровча гімнастика uk
dc.subject корекція uk
dc.subject постава uk
dc.subject children of primary school age uk
dc.subject health gymnastics uk
dc.subject correction uk
dc.subject position uk
dc.title Корекція порушень постави дітей молодшого шкільного віку засобами фізичного виховання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу