UA : Дипломна робота містить 86 сторінок, 12 таблиць, 83 літературних джерел.
Мета дослідження впливу квест-технологій на формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою у молодших школярів.
Об'єкт дослідження – спортивно-масова робота з учнями молодшого шкільного віку
Методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури; педагогічний експеримент; анкетування; оцінка показників фізичної підготовленості; методи математичної статистики.
Істотні відмінності в результатах дослідження хлопчиків експериментальної групи зафіксовано за показниками бігу на 30м (Р<0,001); у стрибках у довжину (P<0,05); в тесті «Нахил вперед з положення сидячи» (P<0.001); в човниковому бігу (P<0.001).
Достовірні відмінності виявлено серед всіх показників фізичної підготовленості дівчат: за показниками бігу на 30м (Р<0,01); у стрибках у довжину (P<0,05); в тесті «Нахил вперед з положення сидячи» (P<0.001); в човниковому бігу (P<0.01).
Найбільший абсолютний приріст серед показників як хлопчиків так і дівчаток було виявлено у тесті нахил вперед з положення сидячи – 45,93% у хлопчиків і 18,61% у дівчаток.
EN : Thesis contains 86 pages, 12 tables, 83 references.
The purpose of the study is the impact of quest technologies on the formation of positive motivation for physical education in junior high school students.
The object of research - sports and mass work with primary school students
Research methods - analysis of scientific and methodological literature; pedagogical experiment; questionnaires; assessment of indicators of physical fitness; methods of mathematical statistics.
Significant differences in the results of the study of boys in the experimental group were recorded in terms of running at 30 m (P <0.001); in long jumps (P <0,05); in the test "Leaning forward from a sitting position" (P <0.001); in the shuttle run (P <0.001).
Significant differences were found among all indicators of physical fitness of girls: in terms of running 30m (P <0,01); in long jumps (P <0,05); in the test "Leaning forward from a sitting position" (P <0.001); in the shuttle run (P <0.01).
The largest absolute increase among both boys and girls was found in the test of leaning forward from a sitting position - 45.93% for boys and 18.61% for girls.