Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості розвитку фізичних якостей у дівчат старшого шкільного віку засобами йоги

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Караіванова, Ірина Ярославівна
dc.date.accessioned 2022-01-09T21:39:14Z
dc.date.available 2022-01-09T21:39:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5920
dc.description Караіванова І. Я. Особливості розвитку фізичних якостей у дівчат старшого шкільного віку засобами йоги : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Г. А. Омельяненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 70 сторінок, 7 таблиць, 2 рисунки, 52 літературних посилань. Об’єкт дослідження – заняття з Хатха-йоги. Мета дослідження полягала у вивченні ефективності секційних занять з гімнастики Хатха-йога та визначенні динаміки фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку. Методи дослідження – теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, методика визначення рівня фізичної підготовленості; методика визначення рівня оволодіння технікою виконання вправ; методи математичної статистики. Розроблена программа занять з гімнастики Хатха-йоги значно вплинув на показники фізичної та технічної підготовленості учнів старшого шкільного віку. У дівчат експериментальної групи, яка займалась гімнастикою Хатха-йога, спостерігається вірогідний приріст показників кожного з тестів. Так, у тесті «Біг 1500 м, хв,с» складає -8,90% (Р<0,001); «Стрибок у довжину з місця, см» – 10,70% (Р<0,05); «Згинання і розгинання рук в упорі лежачи, разів» – 27,27% (Р<0,001); «Біг 100 м, с» складає -5,17% (Р<0,05); «Човниковий біг 9 м х 4, с» складає -3,51% (Р<0,01); «Поперечний шпагат», «Нахил вперед із положення стоячи» та «Міст» (Р<0,001), а в тесті «Викрут рук з палицею» (Р<0,05). uk
dc.description.abstract EN : Thesis – 70 pages, 7 tables, 2 figures, 52 references. The object of research is Hatha Yoga classes. The purpose of the study was to study the effectiveness of sectional classes in Hatha Yoga gymnastics and to determine the dynamics of physical fitness of high school students. Research methods - theoretical analysis and generalization of scientific and methodological sources on the research topic, pedagogical observations, pedagogical experiment, methods of determining the level of physical fitness; methods for determining the level of mastery of exercise techniques; methods of mathematical statistics. The developed program of gymnastics classes in Hatha Yoga has significantly affected the indicators of physical and technical fitness of high school students. In the girls of the experimental group, which was engaged in Hatha Yoga, there is a probable increase in the performance of each of the tests. Thus, in the test «Run 1500 m, min, s» is -8.90% (P <0.001); «Long jump from a place, cm» - 10,70% (P <0,05); «Flexion and extension of the arms lying down, times» - 27.27% (P <0,001); «Running 100 m, s» is -5.17% (P <0,05); «Shuttle run 9 m x 4, s» is -3.51% (P <0,01); «Transverse twine», «Leaning forward from a standing position» and «Bridge» (P <0.001), and in the test «Twisting hands with a stick» (P <0.05). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject фізичні якості uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.subject старший шкільний вік uk
dc.subject хатха-йога uk
dc.subject асана uk
dc.subject physical qualities uk
dc.subject physical preparedness uk
dc.subject senior school age uk
dc.subject hatha-yoga uk
dc.subject asana uk
dc.title Особливості розвитку фізичних якостей у дівчат старшого шкільного віку засобами йоги uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу