UA : Мета дослідження: визначення організації адміністративного
обслуговування громадян похилого віку та надання рекомендацій для
подальшого удосконалення організації адміністративних послуг.
Об’єкт дослідження: адміністративне обслуговування громадян
похилого віку.
Предмет дослідження: організація адміністративного обслуговування
громадян похилого віку.
Методи дослідження: аналіз, системний підхід, індукція, дедукція,
опис, принципи єдності теорії й практики, визначеності, конкретності,
пізнаваності, розвитку, об'єктивності.
Гіпотеза: належна організація адміністративного обслуговування
громадян похилого віку надасть тільки позитивні зрушення та результати під
час отримання зазначеної послуги громадянами похилого віку.
Висновки: 1. Необхідно постійно підвищувати кваліфікацію фахівців,
які надають адміністративні послуги. Дієвим інструментом буде проводити
навчання та тренінги щодо покращення надання адміністративних послуг
спеціалістами сервісних центрів громадянам похилого віку, після закінчення
яких будуть надаватися відповідні сертифікати.
2. Доцільним здається створення додаткових ком'ютерних місць з
мережею Інтернет, за допомогою яких можна буде надати допомогу у
реєстрації та в подальшому отриманні необхідних довідок, роздруківок тим
громадянам похилого віку, які не можуть самостійно ознайомитися з онлайн
сервісами.
EN : Objective of the research: determining the organization of administrative
services for senior citizens and providing recommendations for further
improvement of the organization of administrative services.
Object of the research: administrative services for senior citizens.
Subject of the research: organization of administrative services for senior
citizens.
Methods of the research: analysis, systems approach, induction, deduction,
description, principles of unity of theory and practice, certainty, specificity,
recognizability, development, objectivity.
Hypothesis: the proper organization of administrative services for senior
citizens will provide only positive changes and results when senior citizens receive
these services.
Conclusions: 1. It is necessary to constantly improve the skills of specialists
who provide administrative services. An effective tool will be to conduct trainings
on improving the provision of administrative services by specialists of service
centers to senior citizens, after which the relevant certificates will be provided.
2. It seems expedient to create additional computer sites with the Internet,
which will help to register and further obtain the necessary certificates, printouts
for senior citizens who cannot get acquainted with online services.