Інституційний репозитарій ЗНУ

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для модернізації процесу викладання математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антипенко, Анастасія Яківна
dc.date.accessioned 2022-01-11T06:20:12Z
dc.date.available 2022-01-11T06:20:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5944
dc.description Антипенко А. Я. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для модернізації процесу викладання математики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник О. С. Пшенична. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту, містить 11 рисунків, 2 таблиці, 43 джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження – роль та місце інформаційно-комунікаційних технологій в сучасні системі освіти. Мета роботи: дослідити основні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технології навчання на заняттях з математичних дисциплін. Метод дослідження – аналітичний, емпіричний. На сьогоднішній день зросла необхідність відновлення методів навчання для підвищення ефективності навчального процесу. Збільшення розумового навантаження на заняттях з математики змушує задуматися над тем, як підтримати інтерес студентів до математики, їх активність протягом усього уроку. Одним з таких методів є використання на заняттях інформаційних комп'ютерних засобів, як засобів підготовки, контролю й навчання математиці. Щоб розширити уявлення про можливості викладання математики у кваліфікаційній роботі досліджено: засоби та технології викладання математики (як у повсякденні, так і в умовах пандемії), засоби модернізації процесу викладання та особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Були наведені приклади застосування програмного забезпечення. Варто відзначити, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні математики може виявитися досить ефективним. Можливості які вони надають значно спрощують та допомагають при викладанні математики. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 55 pages of printed text, 11 figures, 2 tables, 43 references, 1 annex. The object of the study is the role and place of information and communication technologies in modern education systems. The aim of the study is to explore the main aspects of the use of information and communication technologies in mathematics lessons. The methods of research are analytical, empirical. To date, there is a growing need to restore teaching methods to improve the efficiency of the educational process. Increasing the mental load in mathematics lessons makes you think about how to maintain students' interest in the subject, their activity throughout the lesson. One of such methods is the use of computer information tools in the classroom, as a means of training, control and teaching mathematics. To expand the understanding of the possibilities of teaching mathematics in the qualification work studied: methods and technologies of teaching mathematics (both in everyday life and in a pandemic), means of modernizing the teaching process and features of information and communication technologies. Examples of software applications were given. It should be noted that the use of information and communication technologies in the study of mathematics can be quite effective. The opportunities they provide greatly simplify and help in teaching mathematics. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject інтерактивна дошка uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject модернізація uk
dc.subject learning apps uk
dc.subject smart notebook uk
dc.title Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для модернізації процесу викладання математики uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу