Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови використання інтерактивних засобів навчання в освітньому процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колесниченко, Алла Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-01-11T13:09:35Z
dc.date.available 2022-01-11T13:09:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5967
dc.description Колесниченко А. М. Педагогічні умови використання інтерактивних засобів навчання в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник С. Ю. Борю. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту, містить 4 рисунки, 4 таблиці, 50 джерел. Об’єктом дослідження є навчання інформатиці в середніх загальноосвітніх установах. Мета роботи полягає у вивченні теоретичних аспектів використання інтерактивних методів навчання на уроках інформатики у середніх загальноосвітніх закладах та розробити методичні рекомендації, спрямовані на використання цих методів. В роботі досліджено теоретичні основи використання інтерактивних засобів навчання в освітньому процесі, розглянуто процес еволюційного розвитку інноваційної практики навчального процесу, а також сучасні інтерактивні методи навчання. Проаналізовано особливості використання інтерактивних засобів навчання на уроках інформатики в 10-11 класах на прикладі ОЗЗСО Приазовського ліцею та розроблено методичні рекомендації щодо організації інтерактивних уроків інформатики в межах досліджуваного навчального закладу. Результати наукового дослідження можуть бути використані у шкільній практиці навчання керівників та вчителів навчальних закладів, а також у інших сферах педагогічно-виховної діяльності. Ефективність – підвищення якості знань учнів під час вивчення інформатики. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 80 pages of printed text, 4 figures, 4 tables, 50 references. The object of research is the study of computer science in secondary schools. The purpose of the work is to study the theoretical aspects of the use of interactive teaching methods in computer science lessons in secondary schools and to develop guidelines for the use of these methods. The theoretical bases of use of interactive means of training in educational process are investigated in the work, the process of evolutionary development of innovative practice of educational process, and also modern interactive methods of training are considered. The peculiarities of the use of interactive teaching aids in computer science lessons in 10-11 grades are analyzed on the example of OZZSO of Priazovsky lyceum and methodical recommendations on the organization of interactive computer science lessons within the researched educational institution are developed. The results of scientific research can be used in school practice of teaching heads and teachers of educational institutions, as well as in other areas of pedagogical and educational activities. Efficiency - improving the quality of students’ knowledge while studying computer science. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтерактив uk
dc.subject інтерактивний метод uk
dc.subject інтерактивний урок uk
dc.subject інформатика uk
dc.subject нестандартний урок uk
dc.title Педагогічні умови використання інтерактивних засобів навчання в освітньому процесі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу